2013-10-14, 23:00
Medlem
Cybersluts avatar
Tja!
Var precis och köpte en sub men märkte nu när jag kom hem att det inte var någon text på blistern och inget "svärd" eller "B8"-logga på, och ingen brytskåra. Men den har samma form och så som en sub brukar ha.

Någon som haft dessa och kan intyga att det är äkta vara?
Puss
Citera
2013-10-14, 23:48
Medlem
Cybersluts avatar
Komigen, inte någon som kan upplysa?
Citera
2013-10-15, 00:03
Medlem
constipateds avatar
va i stan i somras o skulle handla sub åt en polare.. hittade ganska snabbt en säljare o vi gick bort mot hötorget för att göra affären ostört.. när han väl plocka fram suben såg ja att den va helt slät, som du beskriver, men ändå samma form.. backade ur eftersom ja inte ville riskera att köpa fel åt min vän.. men säljaren sa att det va "nya sub" o att de ska se ut så där.. han verkade trovärdig men ja ville ändå inte chansa.. så nja helt otippat är det nog inte att det är sub.. men nån slags bekräftelse behövs, helt klart..
Citera
2013-10-15, 04:50
Medlem
Cybersluts avatar
Nu efter att ha provat en lina så är jag definitivt subbad iallafall. Case closed...
Citera
2013-10-15, 09:42
Medlem
200kgs avatar
Tror det är Buprenorfin Sandoz 8mg. Brukar få dessa ofta och jag tycker dem funkar utmärkt. Mvh.
Citera
2013-10-15, 10:48
Medlem
masterior26s avatar
antingen zandos eller orifarm, orifarm har ingen brytskåra men zandos har det annars ser dom likadana ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in