2013-10-21, 12:08
Medlem
That's that, kommer sova om 1 timme. Har inte sovit en sekund hela natten...
Uppdaterar sen om jag klarar mig ur det hela..
Citera
2013-10-22, 16:49
Medlem
Jag lever. Och det gör inte det minsta ont. Har fått en stor dos antibiotika och ligger och chillar.
Det mest obehagliga är stygnen samt maten. Äter bebis mat och pureer och sånt. Fast allt smakar bara blod..
Citera
2013-10-22, 18:22
Medlem
Vilken antibiotika och vilken dos?
Citera
2013-10-22, 18:23
Medlem
Och kul att det gått bra!
Citera
2013-10-22, 18:38
Moderator
ofays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyToy11
Utomlands ger de antibiotika "förebyggande" efter tandbehandling i narkos... Vansinne men vanligt. Oftast flagyl.
Citera
2013-10-22, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyToy11

2x1 Zinnat 500mg. Vet inte om dom finns i Sverige eller inte.
Citera
2013-10-22, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ofay
Utomlands ger de antibiotika "förebyggande" efter tandbehandling i narkos... Vansinne men vanligt. Oftast flagyl.

Vet inte hur dåligt det är, hadde 10 av dom 14 utdragna tänderna infekterade. Så det kan inte vara så dåligt liksom
Citera
2013-10-22, 19:12
Moderator
ofays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Vet inte hur dåligt det är, hadde 10 av dom 14 utdragna tänderna infekterade. Så det kan inte vara så dåligt liksom

Är du frisk för övrigt fixar kroppen det. problemet är ju borttaget
Skönt att det gick bra.
Citera
2013-11-04, 14:07
Medlem
Det har nu gått 2 veckor sen min operation och nu undrar jag följande: har fått en tandbit eller ben på höger sida som sticker ut. Har läst olika saker på nätet, ska jag vänta och se ifall det kommer ut av sig själv eller ska jag tillbaks till tandläkaren? Jag har ett nytt appointment nästa måndag. OK att vänta eller är det mer akut?
Citera
2013-11-04, 16:02
Moderator
ofays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Det har nu gått 2 veckor sen min operation och nu undrar jag följande: har fått en tandbit eller ben på höger sida som sticker ut. Har läst olika saker på nätet, ska jag vänta och se ifall det kommer ut av sig själv eller ska jag tillbaks till tandläkaren? Jag har ett nytt appointment nästa måndag. OK att vänta eller är det mer akut?
Det är benbitar, kroppen stöter bort dessa själv. Han kommer pilla bort den nästa gång, inget som är akut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in