2019-05-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsstilsparasit
Enbart Waldau är skriven på adressen i Nora. Varför Nora för övrigt?
Bor hos sin föräldrar.
Citera
2019-05-17, 20:56
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Bor hos sin föräldrar.

Men det är bara hon på adressen.
Citera
2019-05-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsstilsparasit
Enbart Waldau är skriven på adressen i Nora. Varför Nora för övrigt?
Hennes föräldrar bor i Nora så antagligen derför.
Citera
2019-05-17, 21:27
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Fick idag höra att Waldaus sambo nyligen avlidit. Någon som vet något?

"Fick höra" vardå? Vem skulle det ha varit?
Citera
2019-05-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Larv! Och några starka bevis finns det inte förutom "vittnesmål" från än mer förvirrade stackare. Såg att hon hade "slagit" någon med en flugsmällare.

Du menar att hennes våld inte var så märkvärdigt? Lite vift med en flugsmälla, det kan de väl ha?

Det här är lite av vad Åsa J är misstänkt för:

Rivit av stora hårtussar från X:s huvud
Bita X i ansiktet
Sparka X i magen
Tagit grepp om X huvud och fört det mot en vägg upprepade gånger
Hugga X i handen med en gaffel
Föra X till golvet och utföra flera hopp på hennes kropp
Citera
2019-05-18, 01:52
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybusiness
Du menar att hennes våld inte var så märkvärdigt? Lite vift med en flugsmälla, det kan de väl ha?

Det här är lite av vad Åsa J är misstänkt för:

Rivit av stora hårtussar från X:s huvud
Bita X i ansiktet
Sparka X i magen
Tagit grepp om X huvud och fört det mot en vägg upprepade gånger
Hugga X i handen med en gaffel
Föra X till golvet och utföra flera hopp på hennes kropp
Nyckelordet är "misstänkt" genom utsagor av minst lika skruvade människor som själva har varit mitt uppe i smeten i församlingen. Sedan amplifierad genom alla konspirationsteoretiker som fastnat i fallet sedan början på förra decenniet.
Citera
2019-05-21, 15:55
Medlem
EliasAlucards avatar
Den här Kristi brud verkar vara helt bränd i skallen. Hugga folk i handen med gaffel? Man tycker ju att hon borde ha lärt sig från 2004-dramat, men tydligen har demonerna som fanns i Helge's huvud besökt henne numera.

Frikyrkofolk rent allmänt verkar vara brända i skallen. Carola höll ju inte på med sexsekter och våld, men även hon höll på med något slags tungotal som spelades in, om det nu är Carola i den där inspelningen. Vad är grejen med frikyrkor, hur blev de så här knäppa? Varför kan de inte bara digga Jesus som alla andra normala kristna?
Citera
2019-06-11, 20:25
Medlem
Jag vet vad Waldau gör i Nora och jag kan avslöja att det är milsvida ifrån hennes före detta liv i lyx.. tror hon lider något fruktansvärt nu över att behöva ”få lite skit” under naglarna för att få en liten lön, nu när hon inte får miljoner från församlingen längre...
Tro mig, denna kvinna är GALEN på riktigt.
Citera
2019-06-12, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IDBea
Jag vet vad Waldau gör i Nora och jag kan avslöja att det är milsvida ifrån hennes före detta liv i lyx.. tror hon lider något fruktansvärt nu över att behöva ”få lite skit” under naglarna för att få en liten lön, nu när hon inte får miljoner från församlingen längre...
Vi är idel öra så du får gärna hinta lite mer.
Citera
2019-06-13, 12:00
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:

Vad gör hon nu och varför är hon GALEN på riktigt? (Förutom allt det som vi läst om i media i 15 år då.)
Citera
2019-06-13, 13:24
Medlem
Utan att outa mig för mycket kan jag säga att hon blivit tvungen att ta ett väldigt oglamoröst jobb i vården.. det vet vi ju alla att vem som helst kan få ett jobb där..

Och galen... ja.... det räcker att läsa FUP...
allt som står där stämmer..

hennes värderingar är helt vridna... vad sägs om att låta sina barn umgås med en dömd pedofil när de var små?
Citera
2019-06-13, 14:18
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Utan att outa mig för mycket kan jag säga att hon blivit tvungen att ta ett väldigt oglamoröst jobb i vården.. det vet vi ju alla att vem som helst kan få ett jobb där..

Och galen... ja.... det räcker att läsa FUP...
allt som står där stämmer..

hennes värderingar är helt vridna... vad sägs om att låta sina barn umgås med en dömd pedofil när de var små?

Vad säger vårdtagarna om det? Jag hade inte alls varit bekväm med att ha Kristi brud att hjälpa mig om jag var sjuk och utsatt. Heller inte bekväm med att hon skulle ta hand om äldre familjemedlemmar som behöver hjälp. Jag förutsätter att hon arbetar i hemtjänsten eller på något äldreboende?
Det måste vara ovant för henne att arbeta, särskilt som hon själv har haft oavlönat tjänstefolk som har skött marktjänsten hos henne i åratal.

Vem är pedofilen? Församlingsmedlem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in