• 2
  • 3
2013-10-13, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drflipp
du är nog blåst? är inte detta din andra tråd om vad du har köpt?
Ofta man köper av någon om man tror man blir rippad hela tiden :P
Vart står det att jag köpte av samma person som förra gången?
Lite nyfiken..
Citera
2013-10-13, 11:43
Moderator
kvm3s avatar
Cannabis --> Rökmixar och cannabinoider
/Moderator
Citera
2013-10-13, 13:05
Bannlyst
Förstår mig inte på folk som ger en bild och frågar om det är spice?

man kan väll blanda pulvret med en falukorv och röka det om man vill?
Citera
2013-10-14, 00:45
Medlem
drflipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoghurtz
Vart står det att jag köpte av samma person som förra gången?
Lite nyfiken..

Gissade. Men som sagt kan man blanda det med vad som helst som går att röka så det är omöjligt att avgöra på bilden. Finns ju många olika knaster sorter/ herbal mixx mm och man kan ju inte se om det är någon kemikalie i ändå? hahaha
Citera
2013-10-14, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uaex
Spice är sjukt billigt att tillverka så priser på sp kan variera rätt så rejält.
200/femman är väl rätt så standard annars?

10g/200 standard i staden atm. Kommer ju fortsätta såhär tills gatupriset är nere på inköps nivå. Dvs 25g för en 100-150kr. Sjukt, men det är vad vi har att vänta. Priserna är så markant höga gentemot vad det kostar att göra, så det är inte konstigt.

Jag personligen gör ordning ett hekto med 5g i för 100kr
Citera
2013-10-15, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
10g/200 standard i staden atm. Kommer ju fortsätta såhär tills gatupriset är nere på inköps nivå. Dvs 25g för en 100-150kr. Sjukt, men det är vad vi har att vänta. Priserna är så markant höga gentemot vad det kostar att göra, så det är inte konstigt.

Jag personligen gör ordning ett hekto med 5g i för 100kr

I min stad så säljs spice i samma prisklass som vanligt röka om du inte har kontakter/gör eget. Har tillomed sett folk köpa 3/5 och 4/5..
Citera
2013-10-15, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiyo
I min stad så säljs spice i samma prisklass som vanligt röka om du inte har kontakter/gör eget. Har tillomed sett folk köpa 3/5 och 4/5..

Då antar jag att du bor i en håla där cannabinoider är väldigt nytt, och folk ej vet hur lätt det är att göra. Hade själv monopol på 5/5, i typ 2 år på alla mixar. Det var fan goa tider det haha! Sen fick folk reda på hur lätt det var, via nätet.

Trodde alla visste om hur man gjorde detta vid det här laget.
Citera
2013-10-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Då antar jag att du bor i en håla där cannabinoider är väldigt nytt, och folk ej vet hur lätt det är att göra. Hade själv monopol på 5/5, i typ 2 år på alla mixar. Det var fan goa tider det haha! Sen fick folk reda på hur lätt det var, via nätet.

Trodde alla visste om hur man gjorde detta vid det här laget.

Min stad är torsk på internetdroger. Folk väljer att köpa av kranar för skitpriser för att dom antingen inte vågar/kan göra eget eller så vet dom inte att man kan det.
Citera
2013-10-15, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiyo
Min stad är torsk på internetdroger. Folk väljer att köpa av kranar för skitpriser för att dom antingen inte vågar/kan göra eget eller så vet dom inte att man kan det.

Hmm. Trodde att fenomenet "spice" var ute för allmänheten och att alla gjorde själv!

Bara vara glad och tjäna så mycket flus det går, medans folk fortfarande handlar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in