2014-01-07, 13:43
Medlem
pickledonions avatar
Kan berätta att personen varken är invandrare eller bonde från Dalby. Namn är S*bas*ian D*vs*ter *= e, t, u, ä. Född -92. Boende i Malmö. Dömd flertalet gånger under 2010 och 2011. Ränderna går visst inte ur. Frågan är om han hållit sig undan brottslighet eller rättsväsendet under 2012 och större delen av 2013.
Senast redigerad av pickledonion 2014-01-07 kl. 13:46.
Citera
2014-01-07, 15:01
Medlem
är det samma s*bastian som kallas basti/bastan?
Citera
2014-01-07, 17:18
Medlem
pickledonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
är det samma s*bastian som kallas basti/bastan?

Det är inget jag kan svara på. Jag känner inte personen i fråga och förmodligen inte heller någon i hans närmsta umgänge.

EDIT: Efter närmre efterforskning visar det sig att det möjligen kan vara personen du tror det är. Fast han verkar gilla att stava med z, baztan, som den wt-unge han är. Verkar ha pluggat på Dammfriskolan i Malmö. Bor tillsammans med sin mor i lägenhet.

Isåfall TROR jag att det är personen till vänster på denna bild. Finns liksom bara en med det namnet i Malmö.
Senast redigerad av pickledonion 2014-01-07 kl. 18:06.
Citera
2014-01-07, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickledonion
Det är inget jag kan svara på. Jag känner inte personen i fråga och förmodligen inte heller någon i hans närmsta umgänge.

EDIT: Efter närmre efterforskning visar det sig att det möjligen kan vara personen du tror det är. Fast han verkar gilla att stava med z, baztan, som den wt-unge han är. Verkar ha pluggat på Dammfriskolan i Malmö. Bor tillsammans med sin mor i lägenhet.

Isåfall TROR jag att det är personen till vänster på denna bild. Finns liksom bara en med det namnet i Malmö.
det var ett par år sedan jag såg honom sist men det är nog den killen jag misstänker. stämmer rätt bra in på killen till vänster på bilden...minns honom som en jävligt oberäknelig kille som allting inte står rätt till hos...!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in