• 4
  • 5
2013-10-13, 11:55
Medlem
MASSAGATTIs avatar
<------ SVENSK och stolt för det.

Håller ALLTID på Sverige om det så är i Hockey eller Fia med knuff. Men vi säger att Vi skulle åka ur i tex fotbolls-VM och Norge - Chile skulle mötas dagen efter så brukar jag som vana hålla på de nordiska länderna ( tom. Finland fast de är ärkefiender ) .. Sen om det inte skulle vara några nordiska länder kvar så brukar jag hålla på favoritspelare .

Tack o hej leverpastej
Citera
2013-10-13, 11:58
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Knäclfrågan är ju: håller du på England om de möter Sverige? Och det gör du givetvis inte.

Eller?
Utåt gör han nog det, men inte innerst inne. Mycket handlar om att få uppmärksamhet. Hade en bekant som för något år sedan skulle göra sig lustig inför det övriga sällskapet genom att hålla stenhårt på Finland när dessa mötte Tre Kronor, trots att han är etnisk svensk. När slutsignalen hade gått och Sverige stod som vinnare så skulle han självklart in på Facebook och trakassera sina två finska vänner och påminna dem om Sveriges överlägsenhet.
Fan vad pinsamt det var
Citera
2013-10-13, 13:22
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Knäclfrågan är ju: håller du på England om de möter Sverige? Och det gör du givetvis inte.

Eller?
Hehe, jag det är ju knäckfrågan. Jag höll iofs på Sverige nu senast i EM för då var det viktigare för Sverige att vinna än England. 2002 och 2006 ville jag att båda lagen skulle gå vidare, var ju i samma grupp och vad jag minns var det inga direkt avgörande matcher dem i mellan i gruppspelet då (kan ju komma ihåg fel).

1988 höll jag på Glenn!

I övrigt har det väl inte varit så många avgörande matcher.
Citera
2013-10-13, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppson
Om du nu är etnisk svensk, så är detta bland det sjukaste jag läst, även för att komma från en bajare. På gränsen till landsförräderi. Flytta tillbaka till USA.
Haha, sjukaste du läst. Ny på nätet, much?
Fruktansvärt landsförräderi. Folket skriker i stugorna!

Jag älskar Bajen. SvFF våldtar Bajen. Då hatar jag SvFF och vägrar stödja deras produkt som är landslaget.
Om någon skulle våldta din morsa, skulle du stödja honom då?

USA > Sverige. Jag har mina anledningar.
Citera
2013-10-13, 14:14
Medlem
muppsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Haha, sjukaste du läst. Ny på nätet, much?
Fruktansvärt landsförräderi. Folket skriker i stugorna!

Jag älskar Bajen. SvFF våldtar Bajen. Då hatar jag SvFF och vägrar stödja deras produkt som är landslaget.
Om någon skulle våldta din morsa, skulle du stödja honom då?

USA > Sverige. Jag har mina anledningar.

Jag hatar också SvFF, men landslaget representerar svenska folket, inte förbundet. En svensk håller på Sverige, något annat är absurt.
Citera
2013-10-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppson
Jag hatar också SvFF, men landslaget representerar svenska folket, inte förbundet. En svensk håller på Sverige, något annat är absurt.
Du kan få tycka vad du vill om det.
Jag brukar sympatisera med Sverige i idrott men när hatet mot förbundet är så enormt just nu försvinner mina sympatier med Sverige i skymundan.
Citera
2013-10-13, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Du kan få tycka vad du vill om det.
Jag brukar sympatisera med Sverige i idrott men när hatet mot förbundet är så enormt just nu försvinner mina sympatier med Sverige i skymundan.

Lär er uppföra er så kanske ni slipper att hamna i kläm med förbundet.

Håller såklart på Sverige. Sen sympatiserar jag även med landslag som har Arsenalspelare i laget. Typ England, Frankrike och Tyskland. Detta gäller naturligtvis bara när de inte möter Sverige. Skulle ju aldrig få för mig att sitta och hoppas att det går bra för Arsenalspelarna då liksom. Blev t.ex. asförbannad när Walcott gjorde mål på Sverige i EM.
Citera
2013-10-13, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Lär er uppföra er så kanske ni slipper att hamna i kläm med förbundet.
Du vet uppenbarligen ingenting.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in