Hejsan, vet inte om jag har lagt tråden rätt. Men provar här ändå. Ber om ursäkt annars.
Hur som helst. Jag ska åka utomlands och jobba i Sydney snart. Jag kommer då ta med min GoPro actionkamera. Då jag älskar motorcyklar, så skulle jag gärna vilja filma lite (typ en halv dag) när jag glider runt på Sydneys gator. Anledningen till att jag inte vill hyra en motorcykel är att de motorcyklar de hyr ut inte är uppseendeväckande nog.
Min fråga är: Är det möjligt att gå till en MC-firma. Säga att man är intresserad att köpa en "Ducati 1199 Panigale S" och låna den i någon timme max, och filma / ta lite bilder, sen lämna tillbaka den. Att hyra en sådan mc går nog inte, och om det gick så kostar det väldigt mycket pengar...
Någon som har erfarenhet av att testköra fordon utomlands? Krångligt?
Hur länge brukar man få testköra? 1 timme?
Har en likvärdig hoj här i Sverige, och för övrigt funderar jag på att införskaffa en "Ducati 1199 Panigale S" när jag kommer hem igen till Sverige. Men det hade varit SÅ jävla najs att posera med en Ducati framför Operahuset och ha som ny profilbild på facebook, det gör ju brudarna tokiga
Edit: hittade en sida, där man kan boka en testkörning av "Ducati 1199 Panigale S",
http://www.frasermotorcycles.com.au/...199-panigale-s är det bara att tuta och köra eller?