2013-10-10, 19:25
  #1
Medlem
MetallicMonks avatar
Jag har en LG Optimus 2x som jag upgraderat från Gingerbread till ICS. Nu vill jag göra en fabriksåterställning eller egentligen någon form av ominstallering för att få den att sluta vara så laggig.
Kommer en fabriksåterställning att ta mig tillbaka till Gingerbread?
Citera
2013-10-10, 20:29
  #2
Medlem
Den kommer fortfarande vara uppdaterad
Citera
2013-10-17, 07:35
  #3
Medlem
MetallicMonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaniffel
Den kommer fortfarande vara uppdaterad
Lite OT men jag undrar om du vet varför min telefon blir så aslaggig efter ett tag. Tog ca två månader för den att börja lagga förra gången jag gjorde ominstallationen och nu är det pga samma sak.
Jag har inget SD kort, är det för att apparna är installerade på telefonen och inte på SD kortet som den laggar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in