Citat:
Ursprungligen postat av
kaniffel
Den kommer fortfarande vara uppdaterad

Lite OT men jag undrar om du vet varför min telefon blir så aslaggig efter ett tag. Tog ca två månader för den att börja lagga förra gången jag gjorde ominstallationen och nu är det pga samma sak.
Jag har inget SD kort, är det för att apparna är installerade på telefonen och inte på SD kortet som den laggar?