• 3
  • 4
2013-10-15, 23:03
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrRandom
Om de inte är kinky nog för denhär tråden får GM gärna flytta den!

De är så att jag och min tjej har varit tillsammans i snart 1 år, vi båda gillar sex och har de väldigt ofta.
De märks väldigt tydligt på henne när hon tycker om något för hon gör ett väldigt speciellt suckande ljud.
Dock så gjorde jag misstaget för ett tag sen att jag skulle smiska henne på skoj, när jag smiskade så drog hon en sån suck + ett stön samtidigt och nu vill hon att jag ska smiska henne oftare och hårdare!
Jag tycker att de känns aa fel att "slå" min flickvän, jag älskar ju henne och vill inte göra illa henne samtidigt som jag vill att hon ska ha de så nice som möjligt!
Någon som vart/är i liknande situationer och har något tips på vad jag kan göra elr försöka lugna mig så jag inte behöver känna att jag "misshandlar" henne?
Prata med henne om hur du känner det så att hon får en chans att övertyga dig om att du inte gör henne illa utan bara ger henne njutning.
Citera
2013-10-16, 00:12
Medlem
Christopher.s avatar
Testa och avancera senare till rispiska. Skaffa sedan långt skägg och fler kvinnor - bli nya Hans Scheike.
Citera
2013-10-16, 15:20
Medlem
fenceteeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Testa och avancera senare till rispiska. Skaffa sedan långt skägg och fler kvinnor - bli nya Hans Scheike.

Fnissar fortfarande okontrollerat åt detta, fem minuter efter första läsningen.

Men ontopic: Heja TS, bra att du tog upp och pratade om dina känslor med tjejen! Glöm inte bara att det fortsätta ha en fin kommunikation er emellan för att kunna "avancera" smisket(mängd, verktyg osv) och samtidigt behålla ditt självförtroende.

Att låta den tidigare nämnda pudeln Fiffi gå helt orörd tycker jag du ska försöka fasa ut så småningom. Kan vara mycket, mycket trevligt med smisk där vid rätt utförande. Ta inte i så hårt bara, och börja med kanske ett slag innan du avancerar till fler, med mindre mellanrum.
Citera
2013-10-21, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrRandom
Om de inte är kinky nog för denhär tråden får GM gärna flytta den!

De är så att jag och min tjej har varit tillsammans i snart 1 år, vi båda gillar sex och har de väldigt ofta.
De märks väldigt tydligt på henne när hon tycker om något fömr hon gör ett väldigt speciellt suckande ljud.
Dock så gjorde jag misstaget för ett tag sen att jag skulle smiska henne på skoj, när jag smiskade så drog hon en sån suck + ett stön samtidigt och nu vill hon att jag ska smiska henne oftare och hårdare!
Jag tycker att de känns aa fel att "slå" min flickvän, jag älskar ju henne och vill inte göra illa henne samtidigt som jag vill att hon ska ha de så nice som möjligt!
Någon som vart/är i liknande situationer och har något tips på vad jag kan göra elr försöka lugna mig så jag inte behöver känna att jag "misshandlar" henne?

Jag förstår din flickvän! Har varit i liknande sits när jag började märka att jag gillade lite "hårdare" tag i sängen. Men halva grejen (för mig i alla fall) är att killen också ska njuta av det och bli upphetsad av att smiska, binda händer och liknande. Att känna sig lite underlägsen mot killen är sjukt upphetsande! Men som sagt, killen måste också vara bekväm med vad han gör. Så mitt tips är att prova dig fram, var lite mer dominant i sängen och se vilken reaktion du får/hur det känns för dig. Annars är väl risken att hon till slut tröttnat på snällt vaniljsex och letar efter någon som ger henne vad hon vill ha..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in