Citat:
Ursprungligen postat av
LilithSkovde
Du har fel. Både om mamma, pappa och deras väninnor. Du verkar ju ha bestämt dig för att v i avskyr arbetare så jag lämnar diskussionen nu eftersom säkert inte kommer att komma längre än såhär. I annat fall så kan vi fortsätta via PM.
Nej det är inte alls så jag ser på saken. Min erfarenhet är bara att alla iranska kvinnor jag har träffat uteslutande väljer högutbildade män. Det handlar inte om någon avsky på något sätt utan att det är viktigt för dem att deras partner är välutbildad då de själva är det och sätter stort värde på det.
Visserligen kan mina erfarenheter vara något snedvridna då jag stämmer in på vad de här kvinnorna söker och därför är det just de jag har träffat. Men jag känner mig ändå rätt säker på att det finns en tydlig skillnad på iranska 40+ kvinnor i Sverige och andra när det gäller detta.
Som sagt jag anser inte att det här är något negativt och det är ingen kritik utan mer en observation. Jag har själv alltid dragits till iranska kvinnor av flera skäl både mentala och fysiska.