2013-10-08, 21:44
  #1
Medlem
Samsung s2 vill bara skicka grupp-sms till 10 personer åt gången. Detta trots att det går att göra kontaktgrupper med hur många kontakter som helst.

Vet du lösning på detta problem? Verkar ju jättekonstigt att en sån här ändå bra telefon inte skulle fixa detta.

Har rootad gt-i9100 med NeatROM Lite
Citera
2013-10-08, 23:39
  #2
Medlem
ah det heter bulk, inte group på english. då blev det enklare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in