Samsung s2 vill bara skicka grupp-sms till 10 personer åt gången. Detta trots att det går att göra kontaktgrupper med hur många kontakter som helst.
Vet du lösning på detta problem? Verkar ju jättekonstigt att en sån här ändå bra telefon inte skulle fixa detta.
Har rootad gt-i9100 med NeatROM Lite