Min usb-port på telefonen har pajat. Garantin täcker inte skadan. Kan man byta usb-port? Och var lämnar man in den i så fall. Jobbar i Malmö, så jag kan lämna in den där. Någon som har tips?
Givetvis hade det varit bra! om jag nämnt det. Det är en Arc S, så det är ändå dags att byta ut den! Men jag gjorde så att jag köpte en extern laddare och ett extrabatteri. Kan ju va bra att ha en extra mobil med tanke på hur klantig jag är...
Givetvis hade det varit bra! om jag nämnt det. Det är en Arc S, så det är ändå dags att byta ut den! Men jag gjorde så att jag köpte en extern laddare och ett extrabatteri. Kan ju va bra att ha en extra mobil med tanke på hur klantig jag är...
Arc s? Jag har ett liknande problem, den laddades ur fast kunde inte återuppladas. Vid försök till start blikade laPan fram tre ggr i rött. Samma fel?