2005-07-04, 10:59
Medlem
Jag kommer att gå omkring med ett antal mynt i min ficka under dagen.

Ni som är duktiga på att fjärrsyna kan känna efter i min ficka och sedan posta summan av mynten här i tråden (eller exakt vilka mynt det är om ni hellre vill det).

För att jag inte skall kunna ändra mig i efterhand så har jag bifogat en länk till en fil som innehåller summan av mynten.

http://www.savefile.com/files/3583398

Detta kommer att bli spännande. Lycka till.
Citera
2005-07-04, 13:49
Medlem
TEOs avatar
Inte så spännande va? Du trodde väl inte att någon av de "seriösa" fjärrskådarna skulle ställa upp? För det kommer de aldrig att göra. De är som jag har sagt tidigare rädda för att det inte skall fungera vilket det inte kommer att göra. Om det inte skulle fungera så skulle de kanske vara tvunga att börja fundera på om det som de håller på med verkligen har något syfte. Inte bra för självförtroende bättre då att leva på en lögn.

Över till mitt "seriösa" försök då. Jag ser en hand i mitt sinne som håller en guldpeng samt en 5krona plus kanske en eller 3 enkronor. Kan detta stämma? 16-18 kr?
Citera
2005-07-04, 13:54
Medlem
Heinekens avatar
Jag tror faktiskt fortfarande inte att det finns några RV:are här.
Citera
2005-07-04, 16:07
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
Jag tror faktiskt fortfarande inte att det finns några RV:are här.

Jag har nu suttit och mediterat för att komma i samklang med de högre energierna. Jag lyckades till slut och jag fick ett meddelande från ett väsen som befinner sig i en högre dimension. Meddelandet jag fick var, det finns ingen sked hmmm ooops det var ju när jag hjälpte till med filmmanuset vänta lite.....nu har jag det, det finns inga RVare......någonstans för om det fanns det så skulle de vara 1 miljon$ rikare.
Citera
2005-07-04, 17:14
Medlem
Ok. Då avslutar vi för idag.

Jag har dragit runt på tio spänn hela dagen. Dagens experiment får bevisa att det idag på FB inte fanns några RVare värda namnet.

Min utmaning till er som känner att ni har andra/ starkare krafter än vi övriga:

Kom med ett förslag på något, vad som helst, som går att dokumentera och så kör vi ett experiment på det här på FB rätt av.

---

Lösenordet är:

sadlfhjlxzvknlzkmvnoi4u59024u5+0jgoiajsf098j243nof iwjaf+0ij82q9+4jf+jsefj8

Den packade filen är av typen .bmp
Citera
2005-07-05, 09:43
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtsfors
Ok. Då avslutar vi för idag.

Jag har dragit runt på tio spänn hela dagen. Dagens experiment får bevisa att det idag på FB inte fanns några RVare värda namnet.

Min utmaning till er som känner att ni har andra/ starkare krafter än vi övriga:

Kom med ett förslag på något, vad som helst, som går att dokumentera och så kör vi ett experiment på det här på FB rätt av.

---

Lösenordet är:

sadlfhjlxzvknlzkmvnoi4u59024u5+0jgoiajsf098j243nof iwjaf+0ij82q9+4jf+jsefj8

Den packade filen är av typen .bmp

Då hade jag ju en delträff i varje fall
Citera
2005-07-14, 23:39
Medlem
frankensteins avatar
Jag känner att du går runt med svenska ishockeylandslaget i fickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in