Citat:
Ursprungligen postat av
Luftgevar
Jag som bor på landet, 10m från Skogen har mycket erfarenhet.
Antingen gör du som jag och skaffar 400 hektar skog eller om du har tillgång till internet ska du börja e-whore och tjäna pengar genom pedon på internet.
Eller så tar du och hjälper till och sätta plant om du vet någon som du kan hjälpa.
Finns inte så mycket mer
Vilket jävla skitsnack, säger mer om vilket dålig koll du har än hur det verkligen ligger till.
Finns massor av arbete som man kan göra hemifrån bara man har någon typ av kompetens/utbildning som man kan omsätta i distansarbete, känner många som av olika skäl (oftast utlandsflytt på grund av kärlek vilket även är fallet för mig själv) försörjer sig genom att jobba på distans. Jobbar själv heltid (40 timmar+ i veckan) hemifrån som researcher för ett amerikanskt internetbolag samt översättare. TS, kolla några av de inlägg jag har skrivit som handlar om olika sätt att tjäna pengar hemifrån (t.ex. gradering av hemsidor för företag som Lionbridge, frilansarbete via sidor som oDesk och elance, översättning med mera).
Kolla också denna blogg:
http://klirrikassanhemma.blogspot.fr/
Finns mycket nyttiga tips där om hur man kan tjäna pengar hemifrån.
För övrigt TS, hade du orkat använda sökfunktion och leta igenom forumet lite innan du skapade en ny tråd hade du sätt att det redan finns en mängd trådar på detta tema. Leta runt lite så kommer du att hitta massor med information.