2013-10-07, 20:02
  #1
Medlem
Ska aktivera iMessage med Apple-id och så kommer det upp: "iMessage Aktivering. Kunde inte logga in. Kontrollera din nätverksanslutning och försök igen." Har gjort detta, wifi är igång och internet fungerar från telefonen men aktiveringen fungerar ej. Har provat att starta om wifi, starta om telefonen, kopplat upp till iTunes, har kontrollerat inloggningen till Apple-id och det fungerar. Hjälp/tips någon? (Telefonen är en iPhone 4s och har alla senaste uppdateringarna)
Citera
2013-10-07, 20:04
  #2
Medlem
Torps avatar
Tillfälligt strul hos Apple kasnke? Låter som att du har ditt på et torra enligt beskrivning iaf.
Citera
2013-10-07, 20:08
  #3
Medlem
Kan vara, men har försökt olika tillfällen de senaste tre dagarna^^
Citera
2013-10-07, 20:11
  #4
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ifiaintgotyou
Ska aktivera iMessage med Apple-id och så kommer det upp: "iMessage Aktivering. Kunde inte logga in. Kontrollera din nätverksanslutning och försök igen." Har gjort detta, wifi är igång och internet fungerar från telefonen men aktiveringen fungerar ej. Har provat att starta om wifi, starta om telefonen, kopplat upp till iTunes, har kontrollerat inloggningen till Apple-id och det fungerar. Hjälp/tips någon? (Telefonen är en iPhone 4s och har alla senaste uppdateringarna)

Invänta ios 7.0.3 som innehåller just imessage bug fixen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in