Citat:
Ursprungligen postat av
Ifiaintgotyou
Ska aktivera iMessage med Apple-id och så kommer det upp: "iMessage Aktivering. Kunde inte logga in. Kontrollera din nätverksanslutning och försök igen." Har gjort detta, wifi är igång och internet fungerar från telefonen men aktiveringen fungerar ej. Har provat att starta om wifi, starta om telefonen, kopplat upp till iTunes, har kontrollerat inloggningen till Apple-id och det fungerar. Hjälp/tips någon? (Telefonen är en iPhone 4s och har alla senaste uppdateringarna)
Invänta ios 7.0.3 som innehåller just imessage bug fixen.