Jag har testat alla möjliga lock screen appar/widgets men de funkar inte på in SG4s! På min förra SG2s gick det som smort, bara att klicka på appen och den låste eller låste upp "lås" funktionen (när jag släcker telefonen så blir de då antingen mönster-kod eller inget). Jag orkar inte gå in manuellt och aktivera/avaktivera mönster-koden hela jävla tiden annars och är rädd att detta blir "mitt fall" om jag nån gång tappar bort min SG4s eller så...
När jag har en sån där lock screen app står det att låset ska vara avaktiverat t.ex. om jag duttar på den men det blir det inte! Det är bara via inställningarna jag lyckas aktivera/avaktivera lås men det är jättejobbigt att göra hela tiden (tar kanske 1-2 min varje gång) suck
Kan någon snäll själ hjälpa mig och säga vad som är fel!?
Hur löser jag det?