2013-10-06, 22:29
  #1
Medlem
HarpSeals avatar
Jag har testat alla möjliga lock screen appar/widgets men de funkar inte på in SG4s! På min förra SG2s gick det som smort, bara att klicka på appen och den låste eller låste upp "lås" funktionen (när jag släcker telefonen så blir de då antingen mönster-kod eller inget). Jag orkar inte gå in manuellt och aktivera/avaktivera mönster-koden hela jävla tiden annars och är rädd att detta blir "mitt fall" om jag nån gång tappar bort min SG4s eller så...

När jag har en sån där lock screen app står det att låset ska vara avaktiverat t.ex. om jag duttar på den men det blir det inte! Det är bara via inställningarna jag lyckas aktivera/avaktivera lås men det är jättejobbigt att göra hela tiden (tar kanske 1-2 min varje gång) suck

Kan någon snäll själ hjälpa mig och säga vad som är fel!? Hur löser jag det?
Citera
2013-10-07, 20:59
  #2
Medlem
HarpSeals avatar
någon?
Citera
2013-10-08, 20:41
  #3
Medlem
HarpSeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarpSeal
någon?
Citera
2013-10-09, 22:33
  #4
Medlem
HarpSeals avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in