2013-10-05, 10:54
Medlem
Tropicanans avatar
Ålder: 19

Vikt: 78

Andra erfarenheter: många olika droger

Jag och X har varit ute i ett par dagar för att hitta just toppisar, vi har hittat runt 20-30 varje dag så vi bestämde oss för att torka svampen och sedan äta den.

19:00 jag har precis tagit 70 torkade svampar och malt ner dom i yoghurt, då inte X vågade äta https://static.flashback.org/img/smilies2/whoco5.gif

19:10 Redan här börjar jag känna av svampen med det är inte speciellt mycket, ser bara lite färgfläckar på väggarna och känner mig lite lättare än vad jag brukar. Jag och X bestämmer oss för att åka moppe till affären (crika 6 KM) för att köpa lite godis. Efter att ha åkt 500 meter så måste jag stanna mopeden för att jag var lite yr men endån bekväm, felet var att hela vägen svajjade och det kändes som att jag körde i 200 Km/h.

19:30: vi har hunnit en ungefär 4 km med ett antal stopp mellan varje kilometer. vi stannar åter igen för att jag måste pissa och när jag kliver av moped och ska tända ficklampan så hittar jag inte lysknappen hur mycket jag än försöker så jag ber X att sätta på den. jag ställer mig mot dyket och när jag har pissat klart och vänder mig om känns det som X har flyttat sig 200 Meter bort men efter jag gnuggat mig i ögonen så är han på rätt plats igen. vi ska försöka få igång mopeden igen och när jag sätter i nyckeln i tändningslåset så krymper mopeden och blir hur liten som helst och vägen fylls med glada svampar. jag ska nämna att jag ser färger och hör bekväma ljud konstant hela tiden.

20:00: vi har försökt få igång mopeden med det går bara inte, plötsligt kommer två hästar fram (en brun och en vit) då vi står vid en hage ungefär. Den vita hästen är oerhört fin och jag har sån sjukt lust att rida på den. X ringer efter en kompis som får hämta oss och vi börjar gå ner mot vägen. det känns nästan som att hästen ropar på mig och verkligen vill att jag ska rida på den.

20:30 vår skjuts har kommit och vi kliver in i bilen, efter att ha åkt hemåt igen cirka 5 minuter så ser jag ett gäng smurfar stå vid vägkanten och läser en karta, någonting säger mig att det är en karta som leder hem till mig (väldigt skum känsla). det känns som att vi ligger i 300 km/h och jag får en känsla av att jag trycks bakåt mot sätet.

21:00: äntligen hemma och jag går upp på mitt rum, jag hör någon bakom dörren till mitt rum och det är en svag ljus röst som säger ungefär såhär ''vänta lite... han kommer snart jag lovar'' jag slår genast upp dörren men ser ingenting, tittar mig omkring och fattar inte vad rösten kom ifrån.

21:15: jag ser ansikten och rörelser överallt jag försöker prata med dom alla men det är riktigt svårt. Som X förklara så var jag väldigt svår att få kontakt med då jag gick runt och pratade med möbler och väggar och sket fullständigt i vad han sa. det känns som att jag flyger fram och allt och alla försöker få kontakt med mig.

21:30: jag ställer mig på balkongen för att röka plötsligt rasar räcket och allt blir svart i 4 sekunder ungefär, jag släcker ciggen och går tillbaka in för att lyssna på musik och kasta pil, jag ska precis dra iväg min första pil då han ropar till på mig och förklarar att det faktisk gör ont att bli kastad på en måltavla. Så jag lägger ner pilen,stänger av musiken och går och lägger mig. hör sjukt många olika ljud och ser människor och ansikten när jag blundar.

21:40: ungefär här somnar jag och vaknar upp runt 10 på morgonen, känner mig gladare än någonsin och det är lätt den bästa effekten jag någonsin fått av en drog!

Jag ger toppisar 5/5 då det här var en sjuk tripp såg så många fina saker och allt var perfekt!https://static.flashback.org/img/smilies2/laugh.gif
Senast redigerad av Tropicanan 2013-10-05 kl. 11:48. Anledning: skickade ut inlägget innan jag var klar
Citera
2013-10-05, 10:55
Medlem
nice
Citera
2013-10-05, 11:10
Medlem
Scraps avatar
Riktigt fet rapport, 4/5 would read again.
Citera
2013-10-05, 13:05
Medlem
deadpeoples avatar
Riktigt nice rapport!!
Citera
2013-10-05, 13:31
Medlem
Ett Hunds avatar
Hallucinogener --> Tripp- och rusrapporter
/Moderator
Citera
2013-10-09, 13:32
Medlem
Tropicanans avatar
jag är inte så bra på att förklara då det är mitt första inlägg! men det var iallafall en sjuk tripp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in