2013-10-04, 17:13
  #1
Medlem
Som rubriken lyder.Programet från helvetet som är installerat på telefonen från fabriken.Går det att avinstallera det eller bara på något sätt Hindra att det aldrig någonsin mer startar.Händer hur ofta som helst att man kommer åt knappen med luren på min trådlösa handsfree och detta jävelskap startar förståss omedelbart.Tänder upp skärmen och låter den fortsätta att lysa i fickan och batteriet laddas ur vrålfort Jag vill aldrig höra
Citat:
What would you like to do
Någon mer gång.Tacksam om någon vet om detta är möjligt
Citera
2013-10-04, 18:05
  #2
Medlem
Ett alternativ är att roota luren och sen byta rom.
Citera
2013-10-04, 18:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkkarlstrom
Ett alternativ är att roota luren och sen byta rom.
Ursäkta jag är bra på datorer men kass på mobiler.Kan du förklara lite nogrannare vad du menar.Jag förstår inte
Citera
2013-10-04, 20:07
  #4
Medlem
pontus.cs avatar
Du kan foceclosa appen om du vill. Då reagerar den inte på dubbeltryck på hemknappen.
Citera
2013-10-04, 20:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontus.c
Du kan foceclosa appen om du vill. Då reagerar den inte på dubbeltryck på hemknappen.
Får tacka för rådet.Men förklara gärna hur jag gör.Är helt kass.
Citera
2013-10-05, 17:32
  #6
Medlem
turkbygges avatar
Du kan också installera en annan launcher än touchwiz. Jag använder nova launcher och då slutar voicetalk reagera på dubbeltryck samt att man kan ändra storlek på ikoner och widgets samt att man kan ändra utseende på ikonerna om man nu vill det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in