Som rubriken lyder.Programet från helvetet som är installerat på telefonen från fabriken.Går det att avinstallera det eller bara på något sätt Hindra att det aldrig någonsin mer startar.Händer hur ofta som helst att man kommer åt knappen med luren på min trådlösa handsfree och detta jävelskap startar förståss omedelbart.Tänder upp skärmen och låter den fortsätta att lysa i fickan och batteriet laddas ur vrålfort

Jag vill aldrig höra
Citat:
What would you like to do
Någon mer gång.Tacksam om någon vet om detta är möjligt