2013-10-04, 14:35
Bannlyst
Man behöver inte åka till Japan för att se japaner. Man kan gå ut i valfri metropol (London, Paris, New York etc.) och observera den välvårdade och rasligt friska japanska mannen som utan större problem hade kunnat attrahera en kvinna ifrån valfri vit stam ifall han kände för det, vilket är väldigt sällsynt att han vill.

Jag som vit man uppskattar att konversera med japanska män. Jag har träffat på en hel del i mina dar och slås direkt av deras rasligt sunda tänk och etnokollektivism. Jag kan ärligt talat inte påminna mig om att jag sett en japansk man nedlåta sig till att ens dregla över tanken att kladda på en stamfrämmande kvinna. Jag kan dessvärre påminna mig om en del japanska kvinnor som valt att ingå i tvåsamhet med rasfrämlingar och föda deras barn, dock inte i närheten av i samma utsträckning som dagens vita kvinnor.

Vi och japanerna delar den där äventyrs- och upptäckargnistan. De fascineras av vår kultur och är i regel ödmjuka emot oss men fördömer allt vad rasblandning heter. Japanen kan bjuda över mig på bbq men vill inte veta av mig eller mina stamfränder vid familjeexklusiva tillställningar. Här råder det ett konsensus och en ömsesidig respekt oss emellan.

Är jag ensam om att ha denna empiriska uppfattning av japanska män?
Citera
2013-10-04, 14:46
Medlem
Gantz92s avatar
Eller så vill inte andra länders kvinnor ha att göra med deras håriga minikukar?
Citera
2013-10-04, 14:48
Medlem
-vaas-s avatar
Har ingen erfarenhet av dem, det jag 'vet' dock är att Japan historiskt sett varit isolerat från övriga asien fram tills USA tvingade dem att antingen öppna gränserna till USA eller starta krig.

Orsaken till att vi - här i Sverige - är så positivt inställda till rasblandning är pga marxistisk indoktrinering som härstammar från judarna som vill blanda upp folkslag, för att de ska bestå som 'rena' och därmed starka, eftersom deras egenskaper som uppstått och gett dem raffinerade egenskaper ger dem intellektuellt övertag: eftersom japanerna inte varit mål för judarnas propaganda - samt borde ha ett socialt arv som förespråkar intern eliticism - låter det logiskt att den instinkten som finns där naturligt om man inte doktrinerar den ur befolkningen borde finnas i dem.
Citera
2013-10-04, 15:03
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosh
Man behöver inte åka till Japan för att se japaner. Man kan gå ut i valfri metropol (London, Paris, New York etc.) och observera den välvårdade och rasligt friska japanska mannen som utan större problem hade kunnat attrahera en kvinna ifrån valfri vit stam ifall han kände för det, vilket är väldigt sällsynt att han vill.

Jag som vit man uppskattar att konversera med japanska män. Jag har träffat på en hel del i mina dar och slås direkt av deras rasligt sunda tänk och etnokollektivism. Jag kan ärligt talat inte påminna mig om att jag sett en japansk man nedlåta sig till att ens dregla över tanken att kladda på en stamfrämmande kvinna. Jag kan dessvärre påminna mig om en del japanska kvinnor som valt att ingå i tvåsamhet med rasfrämlingar och föda deras barn, dock inte i närheten av i samma utsträckning som dagens vita kvinnor.

Vi och japanerna delar den där äventyrs- och upptäckargnistan. De fascineras av vår kultur och är i regel ödmjuka emot oss men fördömer allt vad rasblandning heter. Japanen kan bjuda över mig på bbq men vill inte veta av mig eller mina stamfränder vid familjeexklusiva tillställningar. Här råder det ett konsensus och en ömsesidig respekt oss emellan.

Är jag ensam om att ha denna empiriska uppfattning av japanska män?

Först: Är du säker på att det är japaner du ser på gatorna? Numer ser kinesiska turister ut som sinnebilden av japanska turister á la 1980-tal. Officiellt åtminstone fördömer inte Japan blandäktenskap. Återigen: blandar du ihop Japan med Kina?

Det var uppfriskande att läsa om någon som faktiskt ser upp till japanska män. Personligen, som boende i Japan, kan jag inte förstå vad en kvinna (oavsett var hon kommer ifrån) skulle se i en genomsnittlig japansk man. Han har oftast vare sig utseende, kropp, social förmåga, ölsinne, hälsa eller gott uppförande på CV:t. Hans yrkesroll som löneslav gör att han förtvinar som människa och efter att frun klämt ut två ungar så särar man snart på sängarna och slutar ha intimt umgänge för resten av livet.

Vita kvinnor, eller svarta för den delen, ser nog ingen lycklig framtid med en japansk man. Tvärtom är klart vanligare; oftast är det drivna och utbildade japanskor som vill något mer än bara vara hemmafru i kärlekslöst förhållande resten av livet, som gifter sig med utlänningar. Avkomman, haafu, är mäkta populär (pga de västerländska dragen, får man anta).

Japanska män gifter sig kanske i mindre utsträckning över gränserna, men när det sker är det med filippinskor. Svårare att härleda, men tydligt ändå.

Japansk rasism existerar säkerligen så som TS tänker sig det. Men den är i så fall dold och svårtydd. Den explicita rasismen syns i form av svarta bussar med högtalare på taket och demonstrationståg. Udden ligger då mot andra gula folk, dvs kineser och koreaner främst.
Citera
2013-10-04, 15:33
Medlem
Big.Bangs avatar
Jag tycker asiater överlagg är ganska vidriga människor. Skäms för att säga det, inget jag går och tänker på direkt. Men jag tror det är mycket vanligt att människor har ett förakt mot de små underlägsna asiaterna djupt nere någonstans. Nu var det dock inte det du ville diskutera... Men kan hålla med dig om att jag uppskattar japanska mäns intellekt och artiga beteende. Asiater och vita har nog högst IQ bland raserna.
Citera
2013-10-04, 16:49
Medlem
Japaner är ett av få asiatiska folk som jag har respekt för. De har en imponerande kultur och historia samt har en stolthet som vi svenskar (tyvärr) saknar. Japan är också ett otroligt homogent land och att rasblanda är ovanligt.

Att visa japanska kvinnor däremot är svagsinta och självhatande och söker sig till vita män är en helt annan sak(kvinnor har alltid varit en "bytesvara". "Döda männen i fientliga stammen och ta deras kvinnor") Dock ser detta i betydligt mindre utsträckning än i hur vita kvinnor suktar efter negroider och araber.

Sen har de inte blivit manipulerade och hjärntvättade av media att rasblandning är det finaste som finns.

Jag har stor respekt för alla personer, oavsett etnicitet som faktiskt väljer partners ifrån sin egen ras.
Rasblandare däremot ser jag ner på rejält av den enkla anledningen att jag anser att de saknar karaktär och lojalitet emot sitt folk.

Med det så är en neger med en negerfru och barn mycket mer värd i mina ögon än en vacker svensk kvinna som fött fram blandrasbarn alternativt en svensk man som hämtat hem en thaikärring.
Citera
2013-10-04, 17:04
Medlem
DansandeVindurs avatar
Dessutom verkar japaner älska många västerländska kulturer
Citera
2013-10-04, 19:26
Medlem
najass avatar
Rasforskning --> Socialantropologi, etnologi och sociologi
/Moderator
Citera
2013-10-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Att visa japanska kvinnor däremot är svagsinta och självhatande och söker sig till vita män är en helt annan sak(kvinnor har alltid varit en "bytesvara". "Döda männen i fientliga stammen och ta deras kvinnor") Dock ser detta i betydligt mindre utsträckning än i hur vita kvinnor suktar efter negroider och araber.
FEL. Enligt statistik så är asiatiska kvinnor mer benägna att rasblanda än vad vita kvinnor är. Mest benägna att rasblanda är svarta kvinnor.

Faktalänk: http://4.bp.blogspot.com/__2ZwmFSAw_...-Race-Male.png
Citera
2013-10-04, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Jag tycker asiater överlagg är ganska vidriga människor. Skäms för att säga det, inget jag går och tänker på direkt. Men jag tror det är mycket vanligt att människor har ett förakt mot de små underlägsna asiaterna djupt nere någonstans. Nu var det dock inte det du ville diskutera... Men kan hålla med dig om att jag uppskattar japanska mäns intellekt och artiga beteende. Asiater och vita har nog högst IQ bland raserna.
Le string theorist face
Citera
2013-10-16, 23:08
Medlem
Japanska män vill inte ha västerländska kvinnor av samma orsak som dom inte vill ha Kinesika kvinnor. Kinesiska kvinnor må vara svaret för "misslyckade" (japanska män som inte vågar/lyckas skaffa en fru inom den socialasfären) med pengar. Men det har visat sig att Kinesika kvinnor har för stark "vilja" för att det ska lyckas..
Japansk kultur är väldigt särpräglad där man tar hand om gossebarn till den grad att vuxna japanska männ inte klarar av att leva med en självtänkande figur. Japanska vuxna män är otroligt omogna när det kommer till relationer med motsatt kön. Dom klarar bara av en Japansk kvinna som vet hur dom fungerar. (Kinesiska kvinnor för japaner är ungefär som nid bilden svenskar har av Thailändskor etc..)
Senast redigerad av Nahkis5000 2013-10-16 kl. 23:13.
Citera
2013-10-18, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansandeVindur
Dessutom verkar japaner älska många västerländska kulturer

Japaner har den sortens sunda nyfikenhet som kommer från att leva i ett tryggt och lyckligt samhälle, där man ges möjlighet att utforska så mycket man vill. Svenskarna var också nyfikna innan samhället blev otryggt efter klockan 18 på kvällen, och vi blev påtvingade andra kulturer eftersom nyfikenhet och viljan att själv utforska är "rasism". Vi måste lära oss om andra kulturer på det sätt som sjuklövern och guden gammelmedia har bestämt, allt annat är främlingsfientlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in