Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-03, 22:28
  #1
Medlem
EeeTops avatar
Hej.
Jag köpte ett Xbox 360 begagnat för ca 4-5 månader sedan.
Nu skulle vi börja spela Farcry 3, och då dyker de upp en ruta där jag ska mata in Koden, dvs barnsäkerhets kod.

Hur får jag bort det?
Jag har formaterat om Xboxet utan resultat.

Undrar om det finns någon snäll människa som kan lösa mitt eländiga problem
Citera
2013-10-03, 22:32
  #2
Avstängd
sugarpuffextrems avatar
Start by going to the SYSTEM tab and select CONSOLE SETTINGS. Scroll all the way down to the bottom and select SYSTEM INFO. When you open up this screen, just hit these buttons in this order: LEFT TRIGGER, RIGHT TRIGGER, X, Y, LEFT BUMPER, RIGHT BUMPER If it doesn't work right away, just try it again. A screen should pop up asking you if you would like to reset the settings. This won't delete your profile or anything so select YES. The XBOX will restart itself and it will then ask for the language and country again. Next it will ask for info on the pass code. Choose the rating you want the code for and then input your new code.


Kopierade de där från nån sida. Googla efter masterpassword xbox360 om inte detta funkar
Citera
2013-10-03, 22:37
  #3
Medlem
EeeTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugarpuffextrem
Start by going to the SYSTEM tab and select CONSOLE SETTINGS. Scroll all the way down to the bottom and select SYSTEM INFO. When you open up this screen, just hit these buttons in this order: LEFT TRIGGER, RIGHT TRIGGER, X, Y, LEFT BUMPER, RIGHT BUMPER If it doesn't work right away, just try it again. A screen should pop up asking you if you would like to reset the settings. This won't delete your profile or anything so select YES. The XBOX will restart itself and it will then ask for the language and country again. Next it will ask for info on the pass code. Choose the rating you want the code for and then input your new code.


Kopierade de där från nån sida. Googla efter masterpassword xbox360 om inte detta funkar

Ska prova det direkt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback