2013-10-01, 22:20
Medlem
Mikojans avatar
Det står i Wikipedia att den misstänkte bl a är skådespelare. Men han är väl mest känd för att vara en kurdisk humorbefriad ståuppare?
Citera
2013-10-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Stämmer spekulationerna ovan kanske det är någon slags "viral marketing" för hans show: http://www.komikaze.se/wp-content/up...ingAffisch.jpg

PS. Flinck blir nog inte inbjuden till så många kändispremiärer längre

Ja garanterat är det ett PR-försök till hans nya show. Hela postern är ju tagen från filmen "Falling Down" som spelas av Michael Douglas. Detta påminner väldigt mycket om karaktären i filmen och något som han skulle kunna göra.
Citera
2013-10-01, 22:59
Medlem
Är det "bekräftat" att det skulle vara Özz? Tror inte det. Är litet bekant med honom och det är inte riktigt i linje med hans karaktär.

Persbrant är ju däremot en bra gissning då han också är intresserad av motorsport och säkert var bjuden men det är möjligt att kärringen här grepp om hans pungkulor så han inte sätter hennes karriär och trovärdighet på spel genom tråden här som faktiskt delvis tvingade fram hennes konstruerade "dementi".

Det är möjligt att hon sett till att han håller sig i skinnet så det får blåsa över men det är fan på sin plats att se till att det inte lyckas. Vi får hoppas att han hittar mer galen fitta som ser till att det "händer" något så han får göra kukbjudning inför publik fler gånger. Det kan vara värt att papparazza honom i jakt på liknande scener. Föreställ er vad bildmaterialet som förevigat hans bravader hade varit värda nu när han är med i Hollywood. Bara att ringa till wingnut films och fråga om de hade velat "köpa" bilderna i tradition med Mille Markovic som också erbjöd folk att "köpa" bilder på kungen.

För övrigt så gissar jag att de bilder som kom fram i medierna av kungen var planterade konstruerade bilder utformade för att i media framstå som manipulerade och därmed fånga upp drevet vilket skulle framställa Markovic som en skojare snarare än sanningssägare. I gengäld fick Markovic ordentligt betalt. Hellre det än att monarkin fick lägga ned. TV4 och Bonniers hade sålt av en mängd släktingar till slaveri för att få loss de bilderna i så fall. Agendan tycks vara klar där...Bilderna hade i sin tur säkert kunnat tvinga fram en situation hotande nära en republik för nog bör de ha haft viss sprängkraft. Det är vad jag tror hände i alla fall. Xallo kanske vet men inte ens han kan nog berätta eftersom vissa vet vem han är och att han är aktivt här. Därmed ser man till att han inte kan säga ett knyst om det här. Visserligen tror jag inte att han skulle vilja medverka till ett annat stadsskick. Och det skulle inte jag heller för övrigt...

Detta är alltså jag som spekulerar men jag tror mig ha fog för spekulationerna. De känns mer än realistiska.

Persbrant kom och gör bort dig på en plats nära mig eller sätt på kärringen så hon blir litet mer "nöjd" och släpper dig på grönbete igen...Allt är förlåtet bara vi får mer pikant skvaller.
Citera
2013-10-02, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirox
Ja garanterat är det ett PR-försök till hans nya show. Hela postern är ju tagen från filmen "Falling Down" som spelas av Michael Douglas. Detta påminner väldigt mycket om karaktären i filmen och något som han skulle kunna göra.

Nä. Han har nog aldrig hört talas om den filmen...
Citera
2013-10-02, 07:44
Medlem
xallos avatar
Hmm, märklig historia, efterfesten var rätt avslagen och bara några riktiga b-kändisar var på minglet efteråt, det var inte heller så att alkoholen flödade, ingen jag känner som var där såg någonting. De gick iof tidigt eftersom festen var trist.
Citera
2013-10-02, 10:22
Medlem
berra17s avatar
Väldigt förvånad över att någon som Özz Nujen spårade ur på det sättet men det brukar vara den man minst anar. Annars hade jag tippat på Persbrandt eftersom han har väl snortat kokain på dramaten och portad därifrån?
Citera
2013-10-02, 11:18
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirox

Nja, showen är inte direkt ny, jag vet inte ens om den går fortfarande. Den visades på SVT i somras har jag för mig. Jag tyckte mest att namnet på showen passade bra in på eventuella fyllebråk
Citera
2013-10-02, 11:59
Medlem
le_flonks avatar
Jag tror det är en "B" eller "C"-skådespelare som omnämnts. Om det gällt någon av de tidigare nämnda personerna, hade Aftonbladet beskrivit skådespelaren, som "folkkär", "känd", "stjärna" eller "skandalomsusad".
Citera
2013-10-02, 12:24
Citat:
Ursprungligen postat av le_flonk
Jag tror det är en "B" eller "C"-skådespelare som omnämnts. Om det gällt någon av de tidigare nämnda personerna, hade Aftonbladet beskrivit skådespelaren, som "folkkär", "känd", "stjärna" eller "skandalomsusad".

De sista beskrivningarna låter som ABs definition av BB deltagare!
Citera
2013-10-02, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levillain
Är det "bekräftat" att det skulle vara Özz? Tror inte det. Är litet bekant med honom och det är inte riktigt i linje med hans karaktär.

Nej hans karaktär är ju mer att tafsa på småtjejer på krogen i Gävle.
Citera
2013-10-02, 21:15
Medlem
Carelesss avatar
Här finns iaf ett dussintal bilder på efterfesten:
http://www.finest.se/imageGallery/?igid=13161#1

Ni kanske lyckas hitta "skådespelaren".
Citera
2013-10-02, 21:51
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
Här finns iaf ett dussintal bilder på efterfesten:
http://www.finest.se/imageGallery/?igid=13161#1

Ni kanske lyckas hitta "skådespelaren".

Bra med bilder. Men dom berättade bara en sak. Riktiga kändisar lyste med frånvaron. Det är alltså bland mindre framträdande fylltratten ska sökas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in