2013-09-30, 23:26
Medlem
Belows avatar
har ni några tips på bilar som man med en ''enkel'' match drar polisen lite snabbt å fint med?
jag behöver en alltså en fin bil att köra olovligt i utan att behöva stanna när farbror blå kommer på besök.

diskutera fram den bästa bilen!
Citera
2013-09-30, 23:31
Medlem
Bondpojkens avatar
Lätt och lätt för under 20 tusen... Hmm mitt tips är faktiskt en chippat saab 9-3, 9-5 runt 00 allifrån 200-280hk men vet dock inte hur lätt du kommer dra polisen med en sådan har själv setat i polisbil som åkt snabbt som fan och deras bilar går ganska bra måste jag säga!
Citera
2013-09-30, 23:38
Medlem
Belows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondpojken
Lätt och lätt för under 20 tusen... Hmm mitt tips är faktiskt en chippat saab 9-3, 9-5 runt 00 allifrån 200-280hk men vet dock inte hur lätt du kommer dra polisen med en sådan har själv setat i polisbil som åkt snabbt som fan och deras bilar går ganska bra måste jag säga!

saab och volvo producerar tunga bilar, med en nackdel och det är accelerationen.
deras bilar må vara snabba i toppfart men, har varit med när vi drog en snutbil i en lite trimmad fiat bravo.
Citera
2013-09-30, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Below
har ni några tips på bilar som man med en ''enkel'' match drar polisen lite snabbt å fint med?
jag behöver en alltså en fin bil att köra olovligt i utan att behöva stanna när farbror blå kommer på besök.

diskutera fram den bästa bilen!
Ditt problem lär inte ligga där.Om du skall komma undan farbror blå handlar det inte om hur snabbt bilen rör sig från 0-100 utan om hur föraren klarar att hantera bilen i hög hastighet.Och i det fallet tror jag i ärlighetens namn att du ligger i lä jämfört med utbildade poliser såvida du inte är en ny Ronny Pettersson.
Citera
2013-09-30, 23:55
Bannlyst
Bmw 523 1997
Citera
2013-10-01, 00:06
Medlem
Belows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moldova1992
Ditt problem lär inte ligga där.Om du skall komma undan farbror blå handlar det inte om hur snabbt bilen rör sig från 0-100 utan om hur föraren klarar att hantera bilen i hög hastighet.Och i det fallet tror jag i ärlighetens namn att du ligger i lä jämfört med utbildade poliser såvida du inte är en ny Ronny Pettersson.

kalla mig ronny om du vill det, dom får ha utbildning till tusen så länge dom inte kommer med två radiobilar eller mer så åker man ifrån dom bara man kan kartan bättre.
Citera
2013-10-01, 00:09
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
kalla mig ronny om du vill det, dom får ha utbildning till tusen så länge dom inte kommer med två radiobilar eller mer så åker man ifrån dom bara man kan kartan bättre.

Tror du verkligen inte att polisen i din hemby kan "kartan" bättre än dig?
Citera
2013-10-01, 00:11
Medlem
Belows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Tror du verkligen inte att polisen i din hemby kan "kartan" bättre än dig?
än har dom inte bevisat motsatsen.
man måste bara ligga ett steg före!
Citera
2013-10-01, 00:14
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
än har dom inte bevisat motsatsen.
man måste bara ligga ett steg före!

Ok Transporter guy, lycka till..
Citera
2013-10-01, 00:26
Medlem
Belows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Ok Transporter guy, lycka till..
dom syns ju när dom kommer, lite logiskt tänkande så behöver dom inte ens sätta på blålyserna innan man är borta.
Citera
2013-10-01, 00:29
Medlem
Omtanksams avatar
Bmw 330
Citera
2013-10-01, 00:34
Medlem
Belows avatar
BMW 330 var lite av den dyra slaget, jag tänker mig även att alla(?) BMWs är bakhjulsdrivna?
framhjulsdrivet eller 4hjulsdrivet är det som gäller tror jag nästan, jag vill inte ut och sladda som man gör automatiskt så fort första snön har kommit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in