Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-09-30, 11:38
Medlem
Hej! Vad är det som gör att min Store app inte fungerar, liksom ett antal andra inte heller gör när jag ska gå in på den? När jag trycker på Store appen visas data skärmen grön och i mitten står det Store som vanligt men efter 2-3 sekunder kommer jag tillbaka till start menyn..
Någon som kan och är bra på detta?
Citera
2013-11-26, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T0bbeTommy
Hej! Vad är det som gör att min Store app inte fungerar, liksom ett antal andra inte heller gör när jag ska gå in på den? När jag trycker på Store appen visas data skärmen grön och i mitten står det Store som vanligt men efter 2-3 sekunder kommer jag tillbaka till start menyn..
Någon som kan och är bra på detta?:sad44:

Har samma problem som TS men att jag får upp att det ej går att ansluta! Har även problem med övriga appar. Nätverksanslutningen fungerar som den ska och har inte märkt några problem även vid felsökning av nätverket!

Någon som vet?
Citera
2013-11-26, 18:54
Medlem
salxars avatar
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-windows_store/windows-store-app-wont-open/0eb9e9de-6ffc-471c-ad56-bab34efacb64
Här är lite du kan testa.
Citera
2013-11-27, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-windows_store/windows-store-app-wont-open/0eb9e9de-6ffc-471c-ad56-bab34efacb64
Här är lite du kan testa.

Tack för svaret! Har testat tidigare men får det ändå att inte fungera. Kör med Norton och har brandväggen i Windows avstängt så det kan vara något runt detta. Hur jag än gör så kan jag ej starta igång brandväggen i windows och vidare tillgång till appar. I Nortons brandvägg kan jag göra undantag för program men inte appar. Ingen som vet sökvägen till Store-appen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in