2005-07-02, 02:02
Medlem
Man måste ju testa allt i livet.

Skulle vilja testa på en drog som inte direkt kan skada mig eller överdoser å dyl. Alltså rätt snäll sådan. Dess verkan ska typ vara att man blir lugn, släpper det mesta å tycker allt bara är gött å lungt. Är det hasch jag tänker på??? Eller endra förslag??

Tips för en nybörjare???
Citera
2005-07-02, 02:08
Bannlyst
Yesyes, hasch eller gräs är en bra nybörjardrog.

Kan hända att du inte får effekt första gången, men då är det ju bara att slå en till

Det är en av dom snällaste och minst beroendeframkallande drogerna.
Citera
2005-07-02, 02:10
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Ha bara i åtanke att när du får effekt de första gångerna så kommer ruset vara tio gånger mer intensiva än de gånger efter. Efter det blir bella ganska chill.
Citera
2005-07-02, 02:14
Medlem
gräs eller hach, skillnaderna???
Citera
2005-07-02, 03:03
Bannlyst
Svårt att säga, generellt säger man att hasch är starkare, men det behöver inte alltid vara så.

Om du röker hasch så kommer effekten snabbt, BOOM typ... som en express hiss direkt upp.... och med marihuana kommer den stegvis, du blir mer och mer hög för varje minut, som en trappa upp.

Marihuanat är enklare att mecka med, bara blanda me tobak, hasch måste du sitta och elda på och smula ner det.

Båda ger oftast samma effekt, du garvar läppen av dej.
Soft känsla, skön typ....
Citera
2005-07-02, 08:22
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garf
Man måste ju testa allt i livet.

Skulle vilja testa på en drog som inte direkt kan skada mig eller överdoser å dyl. Alltså rätt snäll sådan. Dess verkan ska typ vara att man blir lugn, släpper det mesta å tycker allt bara är gött å lungt. Är det hasch jag tänker på??? Eller endra förslag??

Tips för en nybörjare???

Tradolan...så slipper du utslag på pissproven om mamma skulle komma på dig
Citera
2005-07-02, 08:57
Medlem
drajs avatar
En mjuk nybörjardrog, alla tänker nog på cannabis. Du skulle kunna testa en väldigt liten svampdos. En liten dos som gör att du på ett avlägset plan kan förnimma dig påverkad och ana vad det handlar om och som fortfarande håller förståndet i schack.

Å andra sidan.. Att börja med en psykedel och inta i normal dos kan bli väldigt överväldigande och när man inte innan upplevt något liknande är nog chansen för snetrippar ganska stor. Men i rätt mängd vore det nog en schysst start.

Annars kan du ju lägga vantarna på några dec ren ghb om du köper från pålitlig källa så du slipper nojja över att kola av pga av orent skräp eller får butandiol eller liknande gift. En halv kork med lagom fart i som första kontakt med dödsknarkandet skulle nog göra varenda kotte glad som aldrig förr.

Se upp bara, hetsa inte med gobben och blanda inte in nån alkohol i bilden. Dricker du för mycket för fort slutar du oundvikligen medvetslös några timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in