Jag är smått handikappad när det gäller att se hur saker passar, och har svårt att avgöra på förhand hur man kan kombinera saker. Nu är jag lite rädd för att skruva upp en stringhylla i min nya lägenhet. Kan hända att jag ångrar mig när jag har levt med resultatet ett tag. Saken är den att jag har laminatgolv i valnöt, och stringhyllan är i valnötsfaner. När jag packade upp stringhyllan såg jag att färgen avviker rätt mycket från laminatgolvet, så det ser knappt ut att vara samma träslag i golv och hylla. Jag är rädd att det inte alls kommer att se bra ut tillsammans!
Vad tror ni, kommer jag att ångra mig om jag skruvar upp hyllan? Ska jag byta till vita hyllplan istället, om jag får ångra mig på stället där jag köpte hyllan? Jag länkar till bild som visar hur sakerna ser ut tillsammans. Inte världens snyggaste bild, men den ger en rätt bra föreställning om hur färgerna skiljer sig.
https://lh4.googleusercontent.com/-gaR1T9PVHCU/UkdCjb4kn0I/AAAAAAAAAYI/HcQBluVjNig/w641-h854-no/walnut.jpg