2005-07-01, 22:08
Medlem
Varje dag i FB forumet så får jag läsa dagligen: "om du nu åker in i finkan, se till att hålla hårt om tvålen" eller "Tappa inte tvålen när du gör lumpen i Gotland"

Ni förstår.

Vart kommer egentligen historian ifrån, jag kommer ihåg att i filmen America history X så blev en kille stjärtknullad i duschen. Kan det ha något med det?

nåja....
Citera
2005-07-01, 22:11
Moderator
impieteers avatar
Nej, det är definitivt äldre än så. Jag skulle gissa på att det är väldigt gammalt, kanske nåt bögskämt som vandrat runt i lumpenkretsar i nåt sekel. Det äldsta jag kommer att tänka på är något gammalt skämt om att frisörernas korplag tappade sina tvålar i duschen hela tiden efter sina matcher, taget från nån Pytontidning eller liknande från slutet av 80-talet. Alltså absolut inte gammalt, men äldre än American history X.
Citera
2005-07-01, 22:13
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
Varje dag i FB forumet så får jag läsa dagligen: "om du nu åker in i finkan, se till att hålla hårt om tvålen" eller "Tappa inte tvålen när du gör lumpen i Gotland"

Ni förstår.

Vart kommer egentligen historian ifrån, jag kommer ihåg att i filmen America history X så blev en kille stjärtknullad i duschen. Kan det ha något med det?

nåja....

Det kommer väl från att folk blir/blev våldtagna av andra fångar. Är man i duschen är man naken, tappar man tvålen så blir man tvungen att böja sig ner för att ta upp den, och därmed blottar man sin nakna röv..

Lägger du ihop två och två så kan du ju se vart det leder.. har ingen större lust att ge några utförliga beskrivningar av bögsex i duschen
Citera
2005-07-02, 00:44
Medlem
De Larges avatar
Citat:

, den där var skoj.
Citera
2005-07-04, 19:55
Medlem
Va händer om man låter bli att ta upp tvålen man har tappat?
Kanske tar någon annan upp den eftersom han inte har nån tvål och då får man ett tillfälle att rövknulla.
Ett tips för bögar o sånna som gillar att knulla röv och inte bli knullade.
Nästa gång du vill rövknulla nån i duschen så tappa din egna tvål o avvakta tills någon annan tar upp den.
Citera
2005-07-04, 20:15
Medlem
allisons avatar
Citat:

Du är född 1987 va?
Citera
2005-07-05, 00:59
Medlem
Balkongståarns avatar
Men vad händer om man först tvålar in sitt stjärthål ordentligt, böjer sig fram och drar ut sin "Soap on a rope" ur stjärten? Dessutom två kaniner, en dvärg (tysk) och två duvor? Det vill jag veta.
Citera
2005-07-05, 02:23
Medlem
Mintoluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Men vad händer om man först tvålar in sitt stjärthål ordentligt, böjer sig fram och drar ut sin "Soap on a rope" ur stjärten? Dessutom två kaniner, en dvärg (tysk) och två duvor? Det vill jag veta.

Man får föjävligt ont i baken dagen efter, that's what happens.
Och sen får du circa 45 kåta tyska gayporrskådisar efter dej... För resten av livet.
Citera
2005-07-05, 02:35
Medlem
Böj det aldrig aldrig framåt i Sandviken har jag hört, men det beror på att en relativt stor hemlig bögklubb avslöjades där på den tiden homosex var förbjudet.
Citera
2005-07-06, 08:52
Medlem
nuhjs avatar
Citat:

asså.. det var kanske inte så roligt folmulerat.. men jag kan inte sluta skratta... får fina bilder i huvet "TADAAAAAAAAAAAAAA"

hahahaha
Citera
2005-07-06, 10:51
Medlem
Jempas avatar
Nuförtiden är det ännu värre att tappa tvålen i duschen, allt för ofta är det flytande tvål.
Mycket svårare att "plocka upp"

Det med att plocka upp den "flytande tvålen" i duschen var standardskämtet då jag gick lumpen för ca 8 år sen nu.
Citera
2005-07-06, 10:58
Medlem
Lassemans avatar
Citat:

Det var väl så Goatse vart till??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in