2013-09-26, 22:02
Medlem
Det här kommer att låta helt sjukt men jag önskar att nån slags olycka ska hända mig. en Naturkatastrof eller bara en bilolycka eller nåt. Jag kan inte sluta tänka på Tsunamin i Thailand 2004 och självklart tycker jag det är hemskt det som hände och jag lider med alla personer inblandade men... men jag önskar ibland att jag var där. Samma med Utöya. Jag vet inte om det är adrenalin kick jag är ute efter för jag är inte så särskilt intresserad av fallskärmshoppning, bungyjumping eller liknade. Jag tänker mycket på att hamna i en situation som Tsunamin och hur jag skulle hantera mig i en stress situation. Jag tror också att jag söker efter "uppmärksamhet" från människorna i mitt liv, hur dom skulle reagera om jag hamnade på sjukhus för något allvarligt. Jag vet att jag måste vara sjuk som känner så här men jag undrar om det finns någon där ute som känner likadant? Är jag ensam med såna här känslor?
Citera
2013-09-27, 08:27
Medlem
Du är inte ensam. Jag väntar bara på att en stor asteroid ska förändra/förstora jorden så man får uppleva något ytterst speciellt under ens livstid.

Har alltid dragits av tanken att leva i en postapokalyptisk framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in