2013-09-26, 02:41
Medlem
Om jag var du ts skulle jag besöka Gucci butiken när du är i Stockholm nästa gång. Då kan du prova den själv och inte riskera att göra ett felköp.
Citera
2013-09-26, 02:53
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Driver du med oss nu eller är du dum i huvudet på riktigt?
Va?
Citera
2013-09-26, 07:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Vill ha en vanlig vit finskjorta, och halkade in på mr-porter och hittade en vit skjorta från Gucci som var väldigt snygg på bild. Förmodligen lockar märket mig till ett köp. Eftersom jag bor i en mindre stad så har jag inte möjlighet att gå och känna på en. Så jag tänkte att innan jag slänger 225€ + 15€ i frakt på en skjortjäkel om någon har några erfarenheter av skjortor från Gucci? Vill helst slippa krångel med att skicka tillbaka osv ifall jag inte blir nöjd. Och 225€ är väldigt mycket för mig att lägga på en skjorta.
Det är inte mkt cash, hur är skjortan ifråga skuren jämfört med Hm?
Rak och slimmad, kragen (ej tajt)= Gucci?
skriv det til en bohem och som har hela två st. skjortor som alltid används i alla samanhang.
Citera
2013-09-26, 09:53
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Va?

Hahahahah, case closed. Du är dum i huvudet. Guccis skjortor är inte så skoj egentligen, kolla upp Dolce & Gabbanas om dy nödvändigtvis vill ha en "finskjorta". Priset är detsamma. Om du inte är fet, så skaffa förfan en slimfit, är fruktansvärt med för stora tröjor.
Citera
2013-09-26, 14:05
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galvestonen
Hahahahah, case closed. Du är dum i huvudet. Guccis skjortor är inte så skoj egentligen, kolla upp Dolce & Gabbanas om dy nödvändigtvis vill ha en "finskjorta". Priset är detsamma. Om du inte är fet, så skaffa förfan en slimfit, är fruktansvärt med för stora tröjor.
(min fetning)
Jag dum i huvudet? Jag har ju i alla fall fattat att det är en skjorta han är ute efter, och inte en tröja som du verkar tro. HaHaHa, den kom tillbaks och bet dig själv i röven. Case closed.
Citera
2013-09-28, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Tack för svaret, har känt lite på ett par Etonskjortor och visst är det kvalité. Gucci känns dock mer exklusivt, och även om det är ungefär samma kvalité så lockar Gucciskjortan mer även om det ända som kanske skiljer är märket i nacken som ingen mer än jag kommer se.

Det jag är orolig över är ifall den håller betydligt sämre kvalité. Bild på skjortan: http://www.mrporter.com/product/359237

Måttsy en skjorta så får du också riktigt bra passform. Spelar ingen roll vilket märke det är eller hur dyr skjortan är, sitter den dåligt skulle jag aldrig ha den på mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in