Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-03, 13:30
  #541
Medlem
captengroggs avatar
Jag finner Hugo Strange karaktären mycket underhållande faktiskt. Han driver igång en hel del fascinerande saker.

Senaste avsnittet en viss karaktär är ju betydligt mer underhållande nu en tidigare. Tycker säsong 2 varit stark lite upp och ner men klart godkänd.

Man ser hur Bruce får lite mer karaktärs utveckling och inspiration. Tycker att han bara blir bättre än tidigare.

Kommer nog bli en händelserik säsongsavslutning
Citera
2016-05-09, 03:00
  #542
Medlem
captengroggs avatar
En stor spoiler angående de 2 sista avsnitten, Läs på egen risk, men råkade själv bli spoilad på imdb

Citera
2016-05-10, 12:01
  #543
Medlem
Captinheros avatar
Kanske det bästa avsnittet denna säsong


Riktigt underhållande på många sätt, bra dialoger och "skämt". Bra team ups gillade
. Bruce hade ju en rolig stund också

En sak jag störde mig lite smått på

Men underhållande avsnitt kanske det bästa denna säsong

Känner på mig att finalen kommer att bli storslagen

https://www.youtube.com/watch?v=GdyW-dXZz2Q

promo för nästa avsnitt, en hel del spoiler om man ej sett senaste avsnittet
__________________
Senast redigerad av Captinhero 2016-05-10 kl. 12:29.
Citera
2016-05-10, 18:13
  #544
Medlem
Jackie Moons avatar
Dagens avsnitt slutet BOOM
Citera
2016-05-11, 13:52
  #545
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackie Moon
Dagens avsnitt slutet BOOM

Hahahahaha! Jag älskade den scenen! Det var för övrigt ett rakt igenom fantastiskt avsnitt.
Citera
2016-05-13, 19:59
  #546
Medlem
bees avatar
Citat:
När Oswald och Butch dödade Galavan kan nog fan vara topp 3 av de bästa ögonblicken i denna serie




bring the right tools...





va fan skulle Selina färga håret för då---- goare som brunette ju ...
Citera
2016-05-15, 16:15
  #547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bee
va fan skulle Selina färga håret för då---- goare som brunette ju ...
Camren har haft den där frissan hur länge som helst, hon var väl trött på den. Sen så ser hon ju äldre ut i sin nya hairdo med rakt hår också, det var nog meningen det med.

För övrigt har tjejen Waardenburgs så hennes naturliga hårfärg är egentligen typ brunt med massa massa vita hår. Också därför hon har så långt mellan ögonen.
Citera
2016-05-16, 22:00
  #548
Medlem
2anRuless avatar
Det var avsnitt nummer 19 som Galavan blev nackad i, vad?
Citera
2016-05-16, 22:03
  #549
Medlem
santacls avatar
Har denna serie tagit sig ? Minns den fick relativt mycket skit i början.
Citera
2016-05-16, 22:05
  #550
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Har denna serie tagit sig ? Minns den fick relativt mycket skit i början.

JA!=!=!==!!=!=!==!=!=!= otroligt för i helvete SANTACL!! NU jävlar kollar du igenom allt!!!!!!FATTARU !!

:P nej men seriöst de 3 första avsnitten var väldigt flummiga. Men serien har bara blivit bättre och bättre. Säsong 2 är betydligt bättre än ettan. Tycker alla karaktärer utvecklas på ett bra sätt. Ja finns fortfarande en del saker som måste förbättras. Men Gillar denna serie extremt mycket. Helt klart värd att se och följa
Citera
2016-05-16, 22:07
  #551
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
JA!=!=!==!!=!=!==!=!=!= otroligt för i helvete SANTACL!! NU jävlar kollar du igenom allt!!!!!!FATTARU !!

:P nej men seriöst de 3 första avsnitten var väldigt flummiga. Men serien har bara blivit bättre och bättre. Säsong 2 är betydligt bättre än ettan. Tycker alla karaktärer utvecklas på ett bra sätt. Ja finns fortfarande en del saker som måste förbättras. Men Gillar denna serie extremt mycket. Helt klart värd att se och följa

Jag har fan fullt upp med att starta trådar om tv serier här på FB, hinner ju inte kolla allt också

Nerå men först på listan står AOS s3 och sen AC s2, ja o sen starta denna kanske då

Otroligt att den ens fick en s2 förresten, Fox som sagt. Men om den tar sig och det går bra kanske det kan bli några säsonger. Alltid när jag kollar mindre promos för kommande avsnitt blir jag i alla fall imponerad av att det ser påkostat ut.
Citera
2016-05-16, 22:09
  #552
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Jag har fan fullt upp med att starta trådar om tv serier här på FB, hinner ju inte kolla allt också

Nerå men först på listan står AOS s3 och sen AC s2, ja o sen starta denna kanske då

Jag tvingar dig att se dem alla nu, du har 1 månad på dig annars kommer jag och kastar dig i en bunt kemikaliker sen är du min nemesis
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback