Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-29, 02:15
  #625
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Är färdig med de 8 första avsnitten på säsong 1 och jag gillar vad jag ser. Spännande handling kort och gott. Gotham avsnitt 1-8 tilldelas av mig, på en skala från 0 till 10, 8,4/10 sirapslimpor.
Citera
2019-11-12, 22:24
  #626
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Jag är nu färdig med säsong 4 och seriens kvalitativa nivå varierar. Men allt som allt är serien spännande och underhållande. Nu kommer klagomålen... Tabitha Galavan samt Barbara Kean, tråkiga karaktärer, stöpta i samma form. Gotham säsong 1—4 tilldelas 7,9/10 bultsaxar I betyg.
Citera
2019-11-21, 12:18
  #627
Medlem
kanelipullas avatar
Någon som vet när säsong 5 släpps på Netflix? Tydligen har säsong 5 släppts redan i flera länder.. men just i den svenska netflixen verkar den utebli.. någon som vet nåt?
Citera
2019-11-21, 12:30
  #628
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Någon som vet när säsong 5 släpps på Netflix? Tydligen har säsong 5 släppts redan i flera länder.. men just i den svenska netflixen verkar den utebli.. någon som vet nåt?

Ingen aning, finns ju att tanka. En clusterfuck utan dess like, jag orkade inte ens se klart skiten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback