Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-09-29, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r

Men du verkar ju redan veta hur jävligt allting ligger till?

Du har helt rätt i dina funderingar/ tankegångar. Men det är ju nu inga direkta nyheter du levererar, du TS?
Du har för mycket fritid att bry din hjärna med.

Du förstår inte.

Livet är fullkomligt tomt om man aldrig får kommunicera sina tankar. Jag kan då lika gärna dö.

Jag dör när det är dags. Tills dess arbetar jag för att få kommunicera mina tankar. Verkligheten måste ständigt vara i omvandling. Gamla lösningar duger inte alltid för nya problem. Min uppgift är att få tröga människor att uppdatera sin problemlösningsförmåga till en ny tid.

Min jakt på kommunikation och den smärta den medför tjänar detta syfte. Jag har inte för mycket tid, bara för lite kommunikation.
Citera
2013-10-05, 21:32
Snacka om någon att kommunicera MYCKET VÄL:

Citat:
Ursprungligen postat av forvisso
Du förstår inte.

Livet är fullkomligt tomt om man aldrig får kommunicera sina tankar. Jag kan då lika gärna dö.

Jag dör när det är dags. Tills dess arbetar jag för att få kommunicera mina tankar. Verkligheten måste ständigt vara i omvandling. Gamla lösningar duger inte alltid för nya problem. Min uppgift är att få tröga människor att uppdatera sin problemlösningsförmåga till en ny tid.

Min jakt på kommunikation och den smärta den medför tjänar detta syfte. Jag har inte för mycket tid, bara för lite kommunikation.

Men ditt "djupa snack" här i Filosofi verkar bara vara något förtäckt för din kåthet?
https://www.flashback.org/t2043030 "Ifall denna kvinna finns, vart kan jag hitta henne?
PM är tillåtna
."

Nåväl! Hoppas du får både napp och dopp.
Citera
2013-10-05, 21:41
Medlem
adventualthorizons avatar
Det låter bara som att du verkar vara likgiltig inför allt.
Citera
2013-10-06, 22:05
Medlem
Jag tror det är bara känslan det här samhället ger dig och du har nu övertänkt det till något gudomligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in