Lucky strike rökte jag ett tag när jag var i spanien då man kunde köpa nå paket som var typ brunt? Ganska nöjd med dem men finns inte att köpa häromkring :/
John silver har jag bara smakat nån enstaka gång av nån kompis och kan säga att de inte är någonting för mig :/
Kör på prince röd, gillar inte smaken på dom men när jag har rökt dom tidigare så kan jag då säga att dom river i halsen när man drar in, det är var jag tycker att du ska röka, testa att köpa ett paket och testa dig fram annars så röker jag själv mentol eftersom att jag gillar smaken utav den, Marlboro Click Röda
Oh Prince de ciggen tycker jag är så torra, halsen torkar ihop känns det som, men de är gött riv i dom
Lucky strike har en ganska intressant historia om varifrån namnet kommer ifrån, "cannabis-lotteriet". Om man fick en joint i paketet hade man en lucky strike. Vad tror ni om det? Lite off-topic men men...
Lucky strike har en ganska intressant historia om varifrån namnet kommer ifrån, "cannabis-lotteriet". Om man fick en joint i paketet hade man en lucky strike. Vad tror ni om det? Lite off-topic men men...
Det är tyvärr vara en vandringssägen. Se Snopes sida om det för vidare läsning.
Jag söker ett märke/modell med värdena 4, 0,4 och 4 (tjära, nikotin, kolmonoxid) som Pall Mall Orange, Camel Silver och Blå Blend. Hittar inte Pall Mall Orange, Camel Silver tillverkas inte längre och Blå Blend är för dyra.
Jag söker ett märke/modell med värdena 4, 0,4 och 4 (tjära, nikotin, kolmonoxid) som Pall Mall Orange, Camel Silver och Blå Blend. Hittar inte Pall Mall Orange, Camel Silver tillverkas inte längre och Blå Blend är för dyra.
Varför röka så lätta cigaretter är inte det rätt meningslöst?!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!