Citat:
Ursprungligen postat av
SpaceOfAids
Finns väl möjlighet till FaceTime både med och utan video nu? Du kanske har utan video?

What?? Nejdå, jag FaceTimar för fullt med video. Men jag kan inte längre vända bilden eller se mig själv sen jag uppdaterade till iOS7.