2013-09-23, 20:47
  #1
Medlem
Gautamas avatar
Innan såg man sig själv nere i hörnet när man FaceTimade, plus att man kunde vända kameran så att man filmade framåt istället. I iOS7 funkar inget av detta. Why?
Citera
2013-09-23, 21:39
  #2
Medlem
SpaceOfAidss avatar
Finns väl möjlighet till FaceTime både med och utan video nu? Du kanske har utan video?
Citera
2013-09-24, 06:03
  #3
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceOfAids
Finns väl möjlighet till FaceTime både med och utan video nu? Du kanske har utan video?
What?? Nejdå, jag FaceTimar för fullt med video. Men jag kan inte längre vända bilden eller se mig själv sen jag uppdaterade till iOS7.
Citera
2013-09-24, 06:09
  #4
Medlem
Förr funkade det väll utan wifi??? Nu vägrar min fån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in