2013-11-26, 23:06
Medlem
Theomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Fruktansvärt äcklig att killarna hånglar med bögen. Var är respekten för föräldrar som ska behöva se skiten. Fy fan vad jag äcklas!

Vad spelar det för roll om de hånglar med en kille? Respekt för föräldern? Det är väl mer tvärtom att föräldrarna ska ha respekt för sina ungar med deras val i livet.
Citera
2013-11-26, 23:09
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Suger att Jesper Fröidh är immun. Maken till jobbig människa, även fast han blivit bättre.
Fröidh har ju stort humorvärde. Jag hoppas innerligt att han är kvar till slutet.
Citera
2013-11-26, 23:11
Medlem
Giggsys avatar
Hur tror ni parcermonin blir? Gissar att Björn ryker men vet inte riktigt hur dom kommer ställa sig. Bögen lär väl få gå in sist o skicka ut valfri kille.
Citera
2013-11-26, 23:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Lägg ner för i helvete. Homofobi kan du ta någon annanstans

Detta beteende är inte på något sätt normalt och jag som tv-tittare blev väldigt äcklad. All underhållning försvann och det hela såg ut som gayporr. Jag tycker att de borde varnat tittarna i början av programmet att vissa delar av dagens avsnitt innehåller homosexuella inslag. Fruktansvärt och för mig helt ofattbart hur pöbeln kan ha en sån accepterande syn på den dekadens som pågick i avsnittet. Jag kommer att gå vidare med det här. Dagens unga män ska inte tro att detta är acceptabelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Theoman
Vad spelar det för roll om de hånglar med en kille? Respekt för föräldern? Det är väl mer tvärtom att föräldrarna ska ha respekt för sina ungar med deras val i livet.

Håll käften yngling! De ska ha respekt för föräldrarna oavsett.

/ Leif
Citera
2013-11-26, 23:16
Medlem
Björn är en riktig torr person men tyckte fan synd om honom på frågestunden, tyckte anja var en riktig bitch hon kan väl sköta det på ett snygg sett istället för att säga till alla att hon gjorde henne dikt sämre

Jesper steg i mina ögon när han ar snäll mot björn, gillar fan jesper mer å mermen mitt favorit än sålänge är nog Nicklas.

Den nya killen vekar kunna bidra med en hel del!
Citera
2013-11-26, 23:18
Medlem
Den här Paow? Vad är det för supersågspån??? Hissen går ju verkligen inte ända upp på den bruden.
Sära på benen för den där klene tatuerade supertönten... hon kan ju inte ha många hjärnceller kvar den bruden. Hon verkar ju ha någon pigmentsstörning också. Fläckig över hela kroppen.
Samtidigt är ju snubben lika patetisk som vill knulla med ett sånt skabb som hon.
Senast redigerad av sportisen 2013-11-26 kl. 23:21.
Citera
2013-11-26, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Den här Paow? Vad är det för supersågspån??? Hissen går ju verkligen inte ända upp på den bruden.
Sära på benen för den där klene tatuerade supertönten... hon kan ju inte ha många hjärnceller kvar den bruden. Hon verkar ju ha någon pigmentsstörning också. Fläckig över hela kroppen.
Samtidigt är ju snubben lika patetisk som vill knulla med ett sånt skabb som hon.

Haha, håller med paow är riktig skabbig! spyr på hennes hud.
Citera
2013-11-26, 23:41
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen

Det är han och Nemo Hedén. Sveriges 'kungar'. Jag antar att Jockiboi står på tur att få ligga med henne.
Citera
2013-11-26, 23:44
Medlem
KalleFobies avatar
För er utan Viaplay och vill veta hur det går imorgon kan läsa min spoiler, ni andra bör undvika detta.

Citera
2013-11-26, 23:49
Medlem
Länka bild på paows tuttar och rumpa från idag?
Citera
2013-11-26, 23:52
Medlem
Niklas verkar vettigast och bjuder på sig själv. Anja verkar riktigt dryg, inte snygg heller. Hoppas hon åker fort.
Senast redigerad av robcore 2013-11-27 kl. 00:06.
Citera
2013-11-26, 23:54
Medlem
Citat:
Suger att Jesper Fröidh är immun. Maken till jobbig människa, även fast han blivit bättre.

Björn må vara tråkig för ett sånt här program, men han är garanterat den mest lyckade av alla människor där inne och säkert en trevlig kille IRL.

Haha Björn mest lyckad? Pluggar ekonomi och har körkort, GG! Sjukt hjärndöd kille som e väldigt osäker med kvinnor.
Den som är den mest sköna personen är ju Niklas och han verkar vara den smartaste
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in