Jag försökte leta upp lite om deltagarna efter PH och vilka relationer de har. Kom in på Paows blogg och hittade ett inlägg om varför hon la sin röst på Jeppe.
Tydligen hade Jeppe och Mia fått sova på ett annat hotell natten innan finalen då det varit för bråkigt och produktionen ville inte riskera något innan finalen. Som av en händelse råkade de hamna på samma hotell som de övriga deltagarna och naturligtvis spenderar Jeppe natten med Paow. Helt sjukt enligt min mening och absolut inget som borde ha kunnat vara möjligt. Fusk.
Hade aldrig litat på Jeppe. Förstår inte hur man kan vara så jävla korkad så att man går på det enkla tricket när det dessutom är final? Bevisar verkligen vilket gäng med idioter de flesta är som ställer upp i det programmet.
Jag försökte leta upp lite om deltagarna efter PH och vilka relationer de har. Kom in på Paows blogg och hittade ett inlägg om varför hon la sin röst på Jeppe.
Tydligen hade Jeppe och Mia fått sova på ett annat hotell natten innan finalen då det varit för bråkigt och produktionen ville inte riskera något innan finalen. Som av en händelse råkade de hamna på samma hotell som de övriga deltagarna och naturligtvis spenderar Jeppe natten med Paow. Helt sjukt enligt min mening och absolut inget som borde ha kunnat vara möjligt. Fusk.
Visst var det fusk. Produktionen upptäckten nog ganska tidigt att Jeppe gjorde bra tv och gav honom ganska mycket hjälp. Efter att han röstades ut ordnades det snabbt att han återuppstod som immun vapyr. I ett avgörande läge inför finalen fick han uppdraget att splittra ett par osv. Utan denna hjälp hade han ju aldrig vunnit. Men då hade tittarsiffrorna inte heller varit lika bra. Och handen på hjärtat: Hur kul hade det varit om Tobias och Mia hade delat den halva miljonen helt rättvist?
Visst, jag hade gärna sett Aina och Jeppe dela pengarna rättvist mellan sig, men det hade inte gjort bra TV. Och visst blev jag irriterad att Jeppe var så jävla korkad och släppte kulan på 200 000. Först. Aina hade aldrig gjort det, godtrogen och naiv som hon är. Han hade kunnat vänta till 400 000, hon hade ändå aldrig släppt den. Men är man desperat och osäker så är man.
Så visst, surt för Aina, men hur fan kunde hon säga att hon i slutet litade på Jeppe när hon innan fasade inför att stå med honom i finalen? Hur dum får man vara? Jeppe har i alla fall spelat spelet från början till slut, vilket inte betyder att jag på något sett har hejat på honom. Tvärtom. Han är en vidrig människa, men, har man gett sig in i leken får man leken tåla. Att Jeppe skulle släppa kulan var givet från början till slut. Hade Paow stått där hade han antagligen släppt kulan ändå.
Kollade precis igenom säsongen igen, i myntceremonis (grekiska gudar-avsnittet) så presenteras Mia som "Magdalena Reise" Ganska stor miss får jag lov att säga, hon var ju knappt med i PH...
Slår mig hur fort det går innan säsongen som man följde känns fullkomligt förbi och ointressant. Dessa stackars sorgliga individer gör nu vad dom kan för att klamra sig fast vid D-kändisskapet. Man ställer sig frågan (och det gör dom nog också ganska snart) - var det värt det?