2014-02-06, 12:35
Medlem
Norpheuss avatar
Kan inte någon som kan fotoshoppa lägga ihop en bild där jesper sitter på en tron eller något och alla andra står bakom och ser upp till honom. Hans typ, som ultimat svin/psykopat, är verkligen vårt samhälles hjälte. Alla killar diggar honom, alla tjejer "hatar" honom men vill ha honom själva.

Paradise hotel är ett viktigt program, det visar hur vår kultur fungerar. Folk klagar och skyller på att PH är skitprogram som degenerar samhället. Nej nej gott folk, PH visar bara hur degenerat samhället redan är.

Får bara gratulera produktionen. Årets PH är det bästa någonsin och Jesper är den ultimata PH-spelaren. Han var ärlig till oss tittare från början, det är ett spel, han är där för pengarna, han kommer göra allt för pengarna, han levererade och alla av oss kollade på det och ingen förblev oberörd.
Senast redigerad av Norpheus 2014-02-06 kl. 12:54.
Citera
2014-02-06, 12:36
Medlem
kaffelattes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=8XV8wSO05Ms
Citera
2014-02-06, 12:52
Medlem
HAZARD17s avatar
hahaha, man kan ju inte låta bli o skratta lite åt Jeppes stil. Vilken lirare, och orm. För övrigt så tycker jag Aina ska skylla sig själv att hon litade på Jeppe.
Citera
2014-02-06, 12:54
Medlem
Heavenlys avatar
Även om man som deltagare inte har tillgång till filmerna där Jeppe pratar, så borde de ju ändå ha sett att han är psykopat? Han är ju riktigt obehaglig, aggressiv, uppblåst, hotfull. Att de sedan röstade på honom i finalen är för mig helt obegripligt.

Hur kan det vara "bra spelat" att hota samtliga deltagare? Och hur kan så många här i tråden tycka att han är "kung"? Ni fattar väl att han hade gjort exakt likadant mot er om ni hade vart med i PH?

Jeppe är fruktansvärt självupptagen, bortförklarar alla sina gärningar med att skylla på spelet. Alla ska ge honom segern, annars är de dåliga människor eller dumma. Att inte Aina och Paow gav honom rejält med stryk är för mig helt otroligt.

Sättet Jeppe kastar bollen på i slutet visar så tydligt vilken person han är. Riktigt jävla äcklig. Som ett egoistiskt litet småbarn. Visst, jag gillar inte Aina, men hon förtjänade inte det där!
Citera
2014-02-06, 13:00
Medlem
Vuxenkos avatar
Kikade igenom Samirs youtubekanal och såg klippet när han och Paow kollar på finalen. Älskar Samirs reaktion på när Emelie och han bråkar i PH.

Emelie i PH: Du vet din plats din hund, gå och lägg dig.
Samirs reaktion i soffan: "Du vet din plats din hund.." Du vet din plats i Sverige din hund. Äckel.
Citera
2014-02-06, 13:05
Medlem
Ojkans avatar
Fyfan. Såg precis finalen av Paradise Hotel och när Jeppe slängde kulan gjorde mig så jävla arg. Fyfan vad ful han är. Aina hade aldrig släppt kulan och hade han väntat hade han fått 250k istället. Tycker det är tragiskt att han sitter med Aina och säger att han tycker att hon också borde vinna pengar osv. Hatet för Jeppe växte otroligt mycket i det senaste avsnittet. Jävla white trash han är.
Citera
2014-02-06, 13:09
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ojkan
Fyfan. Såg precis finalen av Paradise Hotel och när Jeppe slängde kulan gjorde mig så jävla arg. Fyfan vad ful han är. Aina hade aldrig släppt kulan och hade han väntat hade han fått 250k istället. Tycker det är tragiskt att han sitter med Aina och säger att han tycker att hon också borde vinna pengar osv. Hatet för Jeppe växte otroligt mycket i det senaste avsnittet. Jävla white trash han är.
jag förstår seriöst inte hur folk blev förvånade över det. tycker aina är råefterbliven som seriöst litade på honom. hon förtjänade inga pengar.
Citera
2014-02-06, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
jag förstår seriöst inte hur folk blev förvånade över det. tycker aina är råefterbliven som seriöst litade på honom. hon förtjänade inga pengar.

Det roliga är att det fortf. finns tittare som blir förvånade över Jeppes beslut, trots att vi har fått se allt han har sagt bakom kameran osv.

Skrämmande, men samtidigt jävligt roligt. Vissa här inne verkar lika lämpad för ph som t.ex. Aina

Samir om Anja: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hdc1WVBTPFQ#t=11 1

Citera
2014-02-06, 13:15
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
Även om man som deltagare inte har tillgång till filmerna där Jeppe pratar, så borde de ju ändå ha sett att han är psykopat? Han är ju riktigt obehaglig, aggressiv, uppblåst, hotfull. Att de sedan röstade på honom i finalen är för mig helt obegripligt.

Jag har också tänkt att han kan vara psykopat, men att han är obehaglig, aggressiv och hotfull har väl inget med det att göra? Däremot andra egenskaper han besitter, som exempelvis att han är egenkär, manipulativ, har empatiska störningar osv.
Citera
2014-02-06, 13:22
Medlem
Eloge till Jeppe för att han spelade spelet (trots att han är ett svin), de övriga deltagarna borde gjort samma sak. SPELA!
Aina borde ha släppt kulan, hade hellre sett henne sno åt sig pengarna framför Jeppe - då hade jag garvat
Tyckte för övrigt att Jeppe var otroligt korkad som inte tog mer pengar, om han nu visste att han kunde lita på Aina och hennes naivitet.

För er som sett Studio Paradise: Anjas ankläppar!!! Wtf hahahah Så jävla fult Shit va Paow var full under sin intervju, gömde mig bakom kudden flera ggr. Men va fan, det var ju fest!
Citera
2014-02-06, 13:25
Medlem
Ferry31s avatar
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hdc1WVBTPFQ#t=11 1

Samir nämner att det är som grupperingar efter Paradise. Någon som vill spekulera i vilka som är vänner och fortfarande umgås utanför huset? Jag skulle tro att Jeppe och Fröidh fortfarande har band till varandra. Samir nämner att Paow är den enda han umgås med. Att döma av vissa bilder på instagram verkar det som att Niklas, Aina och Tobias håller ihop som vänner. Sen vet jag inte så mycket mer.
Citera
2014-02-06, 13:29
Medlem
Lothbroks avatar
Fan va glad man hade blivit om Aina bara tänkt lite logiskt och inte tro så bra om alla. Droppat kulan vid 100k och dom andra fått 40k var, det hade ju varit drömscenariot med Jeppe stående där ensam helt utan pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in