Jag tycker fan att alla killar som är med i år är mer eller mindre homosexuella.
Sjukt utseende fixerade och väldigt intresserad av utforska territorium inom det samma lag
Citat:
Ursprungligen postat av jenny747
Jag har kunnat se nya avsnittet i datorn, men inte i appen i smart-tvn. märkligt.
Hur som, tankar om kvällens avsnitt;
Verkar vara en rätt loj kille som kom in. Jag hoppas dock han kan röra runt i grytan lite.
Nu märker man av Samir igen, förra veckan satt han säkert (eftersom en tjej skulle åka) och då hatade jag inte honom så mkt. Men ack ack, första avsnittet en vecka han har risk att åka ut börjar han jävla tjatande om hur jääävla löööst han sitter.
Nej? Varför skulle han sitta mer löst än nån annan? Förstår inte logiken i att han skulle sitta mer löst än nån annan. Ser ingen anledning till att nya killen skulle välja Anja i en parceremoni.
Förmodligen lär han väl dessutom välja Aina, vilket gör att Fröid sitter löst. Förhoppningsvis väljer Mia Fröid vilket gör att Tobias åker ut.
Ja, Samir är sjukt paranoid. Hela tiden när en kille ska åka är just HAN som ska åka. Ingen annan, utan det är bara HAN!
Ditt inlägg va iaf huvudet på spiken kring Samir
"Han vill ha en lugn tjej och man vet ju att det är Anja han är ute efter då"
Senast redigerad av Bernt-Benny 2013-12-09 kl. 20:53.
Jag tycker fan att alla killar som är med i år är mer eller mindre homosexuella.
Sjukt utseende fixerade och väldigt intresserad av utforska territorium inom det samma lag
Man är homosexuell för att man värnar om sitt utseende? Förklara gärna hur man är mer eller mindre homosexuell också tack.
Senast redigerad av pogba 2013-12-09 kl. 21:41.
Jag tycker det är lite tråkigt att varje ny deltagare har första veckan 99% säkrad av produktionen. Dorota är ett exempel på en person som inte borde fått gå in med immunitet.
Liksom varför ska hon få en plats när ingen i hotellet tycker om henne och hon inte tillför något intressant till programmet?
Jag tycker det är lite tråkigt att varje ny deltagare har första veckan 99% säkrad av produktionen. Dorota är ett exempel på en person som inte borde fått gå in med immunitet.
Liksom varför ska hon få en plats när ingen i hotellet tycker om henne och hon inte tillför något intressant till programmet?