Fantastiskt program!
Jag känner mig pryd och intelligent nog att inom en snar framtid motta nobelpriset (fast det är klart ingen men en IQ på 50
under medel så söker man ju inte till förnedringtv).
Love it!
Såg alla avsnitt i helgen medan jag stoppade i mig lussebullar, och detta spektakel ska helt klart följas (har inte sett Paradise Hotel tidigare).
Då måste jag också få vädra mina åsikter om alla
Samir: hur kan alla tycka att han är så snygg? Ser ut som en basic blatte och dessutom dummare än tåget. Jävlar killen är blåst!
Albino-Jesper: tävlar om priset 'årets dummaste' mot Samir. Ser ut som en basic inavlad bondhålesvenne.
Tjack-Jesper: underhållande och, för att min smak nog inte hör till den vanliga, attraktiv. Håller med om att han nog har någon form av hjärnskada.
Björn: han verkade ju normal, vad gjorde han i programmet?
Niklas: I'd tap that
Tobias: que? för att om en eventuell pedofil kommer in så ska han ha något att sukta efter?
Mia skriker det sex om även om hon är skelögd, AK är underbar när hon säger "smarta" saker (och den som skrev att ingen ser ut som en crack whore - titta på AK en gång till), Paow ser inte frisk ut men verkar OK, Aina är snygg ena sekunden och nästa ser hon ut som den där flickan i Exorsisten, Anja är enligt mig bland det fulaste som vandrat på denna jord, skev i hela trynet och ser smutsig (alltså otvättad) ut. Tragiskt nog verkar Paow den smartaste av dem alla. Dorota - skitsnyggt att vara så där lång som tjej.