För ett tag sen satt jag och några polare och lirade ett datorspel (skräck spel).. och vi blev skapligt rädda till och från.
Det var en annan kille där med som då är Muslim, då påstår han att vi är rädda/mesar bara för att vi äter fläskkött. Så säger han i något i stil med: "Kolla upp fakta så får ni se att fläskkött är dåligt för er!"
Jag tänker självklart att han säger detta pga. att han är Muslim. För vi alla vet att muslimer inte äter fläskkött.
Förr i tiden blev folk sjuka av fläskkött då man inte kunde tillaga det ordentligt. Det är därför muslimer inte äter fläsk då det lever kvar som en tradition.
Har en kollega (kock) Han har alltid sagt att kött från gris är som ruttet kött. Det är dessutom dåligt för levern. Finns kanske sanning i det men allt är skadligt nuförtiden så bryr mig inte. Alla dör ändå.
Har en kollega (kock) Han har alltid sagt att kött från gris är som ruttet kött. Det är dessutom dåligt för levern. Finns kanske sanning i det men allt är skadligt nuförtiden så bryr mig inte. Alla dör ändå.
Jo kockar är ju välkända för sina gedigna kunskaper inom medicin.
För ett tag sen satt jag och några polare och lirade ett datorspel (skräck spel).. och vi blev skapligt rädda till och från.
Det var en annan kille där med som då är Muslim, då påstår han att vi är rädda/mesar bara för att vi äter fläskkött.
Rädsla är ju en överlevnadsinstinkt som dom flesta djur har, kanske främst växtätare som ju inte äter fläskkött så det där stämmer nog inte.
Beskriver nog hans restaurang mer än det beskriver fläskkött.
Senast redigerad av Paijter 2013-09-22 kl. 12:39.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!