Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2021-12-03, 16:10
Medlem
LiberalGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Nix, snarare verkar hon vara lite borta. Ev. Schizoaffektiv, men jag tycker mig se autistiska tendenser också.

Hur ser du autistiska tendenser?
Citera
2024-01-17, 14:59
Medlem
rex144s avatar
Hon lider av narcissism och därav olika nojor, hon vill vara präktig och läxar upp alla vad gäller moral. Hon har själv knullat runt i Hollywood med olika producenter, agenter, regissörer för att få filmroller och bli rik och känd. När hon blivit gammal hagga då avskyr hon golddiggers och blivit konservativ vad gäller sex.
Men det är bara ett spel för gallerierna, hade nån inflytelserik äldre man lovat henen roller i filmer då hade Gunilla med sina hästtänder sugit hans gamla kuk och även erbjudit sin dotter.
Citera
2025-04-24, 10:10
Medlem
Trodde förut att hon gjorde sig till under Hollywoodfruar som narcissistiska personen. Men jag tror hon är sådan på riktigt? Jag är osäker.

Hon var helt klart centrala figuren i Hollywoodfruar. Hon sa själv att hon var huvudrollen och andra var B-rollen. Kan hålla med henne där, enligt mig. Tycker hon tar mycket plats och det är mest hon det är kul att kolla på.
Citera
2025-04-24, 13:27
Medlem
Solklar borderline.
Citera
2025-11-11, 20:53
Medlem
Mogrens avatar
En förfärlig rugguggla. Henne skulle man inte vilja hitta i samma säng när man vaknar upp på morgonen.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in