2020-03-03, 21:50
Medlem
Sjuntorparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
150 k plus idag.
Magont igår.
Nu är det all in på oasmia o hoppas vi öppnar starkt imorgon

Är du all in?

Du är djärv, det kan ingen ta ifrån dej.
Citera
2020-03-03, 22:09
Medlem
Ja, känns ibland som dumdistrig men ibland har man tur o ibland otur hehe. Har råd o backa 10 procent men mer då säljer jag nog. Hoppas på starka asien börser inatt ..
Citera
2020-03-04, 18:40
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
150 k plus idag.
Magont igår.
Nu är det all in på oasmia o hoppas vi öppnar starkt imorgon
Köpte oasmia pga dig idag, +9,3 idag 👍
Gracias
Citera
2020-03-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Köpte oasmia pga dig idag, +9,3 idag 👍
Gracias
Gött. Dum som man är sålde jag imorses o gick back cirka 20 procent på portföljen hehe.tror jag ska sluta med aktier..
Kollade över mina skulder.
750 k skuld
Konto 428 k
Så det är back 350 k. Klarar fan inte mer back i längden. 350 kan jag leva med. Föra året hade jag 1 mille i skuld cirka. O jag äger inget utav värde. Mer än en sambo. Känns som det är dags o ta sig i kragen. Husköpartankar också. Sambon får stå på lånet haha. Tack för mig
Citera
2020-03-04, 18:58
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
Gött. Dum som man är sålde jag imorses o gick back cirka 20 procent på portföljen hehe.tror jag ska sluta med aktier..
Kollade över mina skulder.
750 k skuld
Konto 428 k
Så det är back 350 k. Klarar fan inte mer back i längden. 350 kan jag leva med. Föra året hade jag 1 mille i skuld cirka. O jag äger inget utav värde. Mer än en sambo. Känns som det är dags o ta sig i kragen. Husköpartankar också. Sambon får stå på lånet haha. Tack för mig
Trist att höra! Håller tummarna för att det löser sig och uppskattar dina inlägg.
Citera
2020-03-04, 19:13
Medlem
falsk_mekanikers avatar
En aktie som jag kan rekomendera är sintercast. Dock anser väl dom flesta att den är för dyr 176.50 i skrivande stund.

Hursomhelst, innan corona knackade på börsen och började göra kaos låg den på 220 kr som högst och det känndes som att den var på g att stiga ännu mer. Jag är ingen ekonom eller så, men tycker ändå att deras rapport från senaste årsmötet i feb var stark. Dessutom har jag sett mycket intervjuer med deras vd som verkar sund. Nyligen köpte en styrelseledamot 1500 aktier i bolaget för 184 eller 186 kr aktien.

Av alla aktier jag äger har jag störst innehav hos sintercast och tycker det känns stabilt. Vad tror/tycker ni om sintercast?
Citera
2020-03-05, 15:55
Medlem
Valfrids avatar
ADVENTURE BOX
Adventure Box: ADVENTURE BOX PASSERAR 1 000 ÄGARE (beQuoted)
2020-03-05 08:32

ADVENTURE BOX PASSERAR 1 000 ÄGARE

Sedan börsnoteringen den 2 december 2019 har Adventure Box Technology gått från 174 ägare till över 1 000.

Adventure Box är den ledande streaming-plattformen för användarskapade dataspel. Tillsammans med en kraftig tillväxt av antalet användare av bolagets plattform, visar det sig vara många som vill vara med som ägare. Enbart hos nätmäklaren Avanza har nu bolaget över 1 000 ägare vilket är en kraftig tillväxt i sig.

- Det är ett enormt förtroende vi fått och något vi knappast trodde skulle vara möjligt på så här kort tid, säger Christopher Kingdon, VD för Adventure Box Technology. Det stärker oss ytterligare i vår motivation att göra bolaget och dess spelplattform till en global succé.

FÖR MER INFORMATION, KONTAKTA:

Christopher Kingdon, VD Adventure Box, +46 (0)73 051 1414, chris@adventurebox.com mailto:chris@adventurebox.com , corp.adventurebox.com

Certified Adviser är FNCA Sweden AB, +46(0)8-528 00 399, info@fnca.se mailto:info@fnca.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
20200305-ADVENTURE-BOX-PASSERAR-1000-AGARE.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=28381

OM ADVENTURE BOX TECHNOLOGY AB

Adventure Box gör det enkelt, och roligt att skapa, dela och spela 3D spel online. Bolagets världsledande streaming-teknologi är patentskyddad. Grundat i Stockholm 2014 har bolaget nu även personal i Paris, Sevilla, Malta och Kerala (Indien). Adventure Box handlas på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet ADVBOX och ISIN-kod SE0012955276.
Citera
2020-03-05, 15:55
Medlem
Valfrids avatar
ADVENTURE BOX
Adventure Box: ADVENTURE BOX PASSERAR 1 MILJON BESÖKARE! (beQuoted)
2020-03-02 08:32

ADVENTURE BOX PASSERAR 1 MILJON BESÖKARE!

Från januari till februari ökade antalet Adventure Box-besökare med 24% till 1 017 457. Samtidigt ökade antalet återvändande besökare med 19% till 233 404.

Adventure Box är den ledande streaming-plattformen för användarskapade dataspel. Endast ett klick på en webblänk krävs för att en användare skall kunna skapa, dela och spela dataspel.

- Att passera en million besökare är en viktig milstolpe för Adventure Box, säger Christopher Kingdon, VD för Adventure Box. Vi är extra glada för de 233 404 användare som återvänder till oss under februari, fortsätter han.

Nyckeltal för Adventure Box februari 2020

Februari månads nyckeltal nedan (januari inom parantes):

Antal webbsidesbesökare 1 017 457 (821 519)

Andel besökare från spelwebbsidor 6% (7%)

Andel besökare köpt trafik 78% (81%)

Genomsnittlig kostnad för köpt trafik 0,21 kronor (0,23 kr)

Antal återvändande användare 233 404 (195 980)

Antal visningar av reklam 556 026 (439 355)

Intäkt per tusen reklamvisningar 37 kronor (40 kr)

Notera att pga de mycket stora datamängderna kan ovan nyckeltal, hämtade från Google Analytics/AdSense/Ads, variera över tid.

FÖR MER INFORMATION, KONTAKTA:

Christopher Kingdon, VD Adventure Box, +46 (0)73 051 1414, chris@adventurebox.com mailto:chris@adventurebox.com , corp.adventurebox.com

Certified Adviser är FNCA Sweden AB, +46(0)8-528 00 399, info@fnca.se mailto:info@fnca.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
20200302-ADVENTURE-BOX-PASSERAR-1-MILJON-BESOKARE-februarisi.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=28344

OM ADVENTURE BOX TECHNOLOGY AB

Adventure Box gör det enkelt, och roligt att skapa, dela och spela 3D spel online. Bolagets världsledande streaming-teknologi är patentskyddad. Grundat i Stockholm 2014 har bolaget nu även personal i Paris, Sevilla, Malta och Kerala (Indien). Adventure Box handlas på Nasdaq First North Growth Market under kortnamnet ADVBOX och ISIN-kod SE0012955276.
Citera
2020-03-05, 16:00
Medlem
Detta är något som hjälper mot Corona vi har sett flera aktier som gynnas av Corona rusa, gör egen bedömning om ni vill in eller inte tror på stora ordrar inom kort!

"skynda på lanseringen av Prebona Disinfect och erbjuda marknaden ytterligare ett desinfektionsmedel"
PREBONA
Vi har för tillfället inledande samtal med potentiella kunder i Europa och Kina och jag bedömer att denna produkt har väldigt stor potential, avslutar Patrik Bernstein.

Prebona-aktien dubblas efter satsning på desinfektionsmedel (Finwire)
2020-03-05 14:43
Prebona har under torsdagen fördubblats i värde på Spotlight efter att bolaget sagt att prioriteringen framöver ska vara på att lansera desinfektionsmedlet Prebona Disinfect.

Aktien handlas klockan 14.30 upp drygt 103 procent till 5,50 kronor per aktie.

Det har handlats nästan 1,5 miljoner aktier under dagen och lägsta respektive högsta kurs för dagen är 2,78 kronor och 7,00 kronor.

I morgondagens pressmeddelande skrev bolaget att produkten ska tillverkas i egen regi och säljas som ”ingredient brand” genom återförsäljare och kunder under deras egna varumärken.

”På grund av den rådande situationen känns det både viktigt och oerhört bra att vi nu tagit beslut om att kortfristigt ändra vår prioritering och skynda på lanseringen av Prebona Disinfect och erbjuda marknaden ytterligare ett desinfektionsmedel. Vi kommer att lansera den som vätska och som desinficerande våtservett. Vi bedömer att vår produkt blir ett perfekt komplement till befintliga produkter på marknaden”, sade vd Patrik Bernstein.

Vi har för tillfället inledande samtal med potentiella kunder i Europa och Kina och jag bedömer att denna produkt har väldigt stor potential, avslutar Patrik Bernstein.
Citera
2020-03-05, 17:56
Medlem
Köpte in mig i smart energy idag en chanspost. Känns som aktien är nedtryckt.
Bortom alla tvivel som finns tror jag ändå företaget har någonting bra.
Bra eller dåligt. Vem vet.
Försvinner obs listningen så kommer det nog en fet raket tror jag.
Borde vara tid snart att den försvinner tycker jag
Citera
2020-03-06, 09:44
Medlem
Lipidor !!!!!
Köp!!
Citera
2020-03-06, 10:36
Medlem
Köpte precis Lipidor ryggar ditt tips!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera