2020-11-09, 13:31
Medlem
Vet inte om det är försent nu men ni som är snabba har kanske chansen att hoppa på Pfizer-tåget innan den sticker för mycket.

Gick nyss (45 minuter sen) ut med att deras corona-vaccin var 90% tillförlitligt och sen dess har aktien stuckit.
Citera
2020-11-09, 17:16
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plafs
Vet inte om det är försent nu men ni som är snabba har kanske chansen att hoppa på Pfizer-tåget innan den sticker för mycket.

Gick nyss (45 minuter sen) ut med att deras corona-vaccin var 90% tillförlitligt och sen dess har aktien stuckit.

Jag har köpt lite...
Citera
2020-11-09, 17:27
Medlem
tjallepetters avatar
Första trading dagen efter valet avgjorts går Pfizer ut med vaccinnyheten.

Känns som att nu vill de dra in så många de kan innan marknaden gör världens krash.
Citera
2020-11-09, 17:50
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter

Känns som att nu vill de dra in så många de kan innan marknaden gör världens krash.

Citera
2020-11-09, 20:02
Medlem
Börjar bli vana för min del att glida in på det här forumet någon gång varannan månad.

Sist jag kommenterade i tråden rekade jag om Spaq pga mergen med Fisker, idag är aktien det andra amerikanska el-bil (EV passanger) företaget på US exchange, nu bara idag är aktien (FSR) uppe över 30%. Företaget siktar på att släppa sina bilar till 2022, alltså är dem extremt nya på marknaden och utifrån mitt perspektiv har företaget en extrem potential att plocka marknadsandelar då jag högst tvekar på att Tesla kommer ha monopol på marknaden, med Henrik Fisker (designare av Astorn Martin) som grundare av företaget, tror jag det här bara starten på en lång resa. Nu när Biden verkar bli president över USA så kan det vara extra gynnsamt..? Därför tror jag även på NIO, Kinesisk Tesla konkurrent som har etablerat sig på marknaden med bland annat Tencent som investerare, 16% delägare.

Idag kom det ut att man är över 90% in i Coronavaccinet vilket resulterade i en hård dipp inom spelsektorn (vilket är förståeligt) men utifrån min synvinkel mina kära Flashback vänner är det här ett utmärkt köptillfälle med den primära anledningen av den tillväxt som sker inom dessa företag: Evolution gaming group, Embracer och Kambi. Jag känner även att jag vill reka om Acousort vilket jag ser som den bästa swing tradern, en del triggers och rapport om 16 dagar.

Jag antar att jag kommer vara rätt dålig på att vara aktiv i det här forumet men den som vill kan följa min halvflummiga aktieresa på twitter zub117, medtanke på att jag kan hålla er bättre uppdaterade där (ber om ursäkt för självpromotion, om det inte är tillåtet får admin gärna ta bort denna del alternativt meddela mig om att redigera bort).
mvh en bäng jag
Citera
2020-11-09, 20:28
Medlem
zabuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter

Vafan snackar du om?
Citera
2020-11-09, 20:28
Medlem
zabuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Rapport nästa vecka. Ser vi 40 kr?

Angler kommer försvagas. Jag sålde allt idag.
Citera
2020-11-09, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Brighter kommer dyka mer också. Minus 9 % idag. Kan vi se -20 % tills helgen tro?

Har du köpt några Brighter ännu?
Ligger kvar med mina med gav 2.79 ^^
Senast redigerad av Witpo 2020-11-09 kl. 20:52.
Citera
2020-11-10, 10:10
Medlem
Tips angler gaming! Rapport imorgon som förväntas vara betydligt bättre än förra kvartalet!
//// Katten
Citera
2020-11-10, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zabut
Angler kommer försvagas. Jag sålde allt idag.

Varför tror du det?
Citera
2020-11-10, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
Varför tror du det?

Nära att testa och förhoppningsvis passera all time high runt 26.
Kommande rapport ser ut att kunna överträffa förra rapporten som även den var positiv.
Läs på och bilda dig själv en egen uppfattning.
// katten
Citera
2020-11-10, 13:18
Medlem
zabuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
Varför tror du det?

Aktien gick ner idag och kommer fortsätta ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in