• 2
  • 3
2013-09-20, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du är dum i huvudet då du agerar som en emotionellt störd klimateriakossa. Du har tydligt uppvisat en bristande förmåga att kunna kommunicera med den du har en exklusiv relation med. Ditt agerande att spela kylig är ett solklart bevis på det. Det är inte bara kommunikationsproblem som är ditt bekymmer, utan även den bristande mognad. Du har under tiden ni hade en relation ständigt sneglat åt dina vänner som är singlar. Vi får hoppas att hon snart hittar någon som bräcker dig på alla plan så att du kommer ner på jorden snarast. Se så stick iväg till ditt lagerjobb, trucken väntar.

/ Leif
Det är bra Leffe, på mig bara! Skönt att du gång på gång ändå försöker hetsa mig men i slutändan är det du själv som spelar över. Kommunikationsproblem? Då är vi två då haha. Jag kanske borde sagt det till henne i förhållandet att jag inte kände att jag levt mitt singelliv, för det hade ju räddat hela förhållandet! hade ju inte blivit olycklig om hon blir lycklig direkt, även om det är med någon annan.
Citera
2013-09-20, 17:07
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av figgezz
Det är bra Leffe, på mig bara! Skönt att du gång på gång ändå försöker hetsa mig men i slutändan är det du själv som spelar över. Kommunikationsproblem? Då är vi två då haha. Jag kanske borde sagt det till henne i förhållandet att jag inte kände att jag levt mitt singelliv, för det hade ju räddat hela förhållandet! hade ju inte blivit olycklig om hon blir lycklig direkt, även om det är med någon annan.

Faktum kvarstår att du agerat kyligt p.g.a. bristande kommunikationsförmåga och feghet, istället för att tydlig med att du är en svag individ som faller för grupptrycket och vill vara som "alla andra" häftiga polare som du har.

/ Leif
Citera
2013-09-21, 07:55
Medlem
SvartAces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatness-90
Älskar du verkligen henne så hade inte singellivet lockat dig? Exakt vad har du för frihet nu som du inte har med henne? Och säg inte "sätta på andra" för är du kär vill du bara ha en person

Härlig vanföreställning du har. Jag avskyr när människor försöker få alla att passa i sin mall över hur världen ska se ut. Jag älskar min flickvän men jag ligger gärna med andra. För det attraherar mig att bli knullad av två tjejer samtidigt, och jag blir kåt av att binda fast henne och låta flera män utnyttja hennes små hål tillsammans med mig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in