2013-09-19, 21:38
Medlem
Är du ute efter något snabbt och enkelt att släpa med dig hem är det inga fel på det, fulla och glada tjejer överallt ju. Vill du däremot ha mer klass kanske det finns bättre ställen.
Citera
2013-09-19, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masshysteria
på krogen hittar du bottenskrapet! =) vill du ha en tjej med klass och karaktär får du söka dig utanför nattlivet.

Som vadå?
Citera
2013-09-19, 21:40
Medlem
killen30s avatar
Är väl det bästa, iallafall ett av flera. Ta en lördagkväll runt 1-2 när många brudar är fulla och glada, går inte misslyckas om man vill ragga och är en normal trevlig kille.
Citera
2013-09-19, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvskvs
Ska berätta för dig. Du börjar med att dricka 7 öl eller fler tills ditt självförtroende verkligen är på topp, sen beger du dig ut på krogen i onyktert tillstånd på något sätt kommer du i kontakt med en tjej, sen känner du dig fram, och närmar dig i långsamt tempo "steg för steg" förutsatt att du inte möter på motstånd sen efter någon minut så är det jackpott och det är bara att kamma hem vinsten.

Till exempel du dansar bakom en tjej, sen dansar du ännu närmre och du märker att hon inte har något emot det, sen fortsätter du så, sen dansar du framför henne och närmar dig ännu mer, sen är du precis intill henne, då är det bara köra vidare håll om henne, sen kan du hångla upp henne, ja sen gör vad fan du vill. Allt som allt kan detta göras på någon minut.

Om det är självklart för dig är det självklart för tjejen. Svårare än så är det inte, men för den som använder huvudet är denna processen antagligen väldigt svår.

Samma process fungerar om du sitter ner vid ett bord vid en tjej.

Skulle vara intressant att testa detta i nyktert tillstånd på någon random person, tror verkligen utfallet hade blivit annorlunda

Jaha du. Och vart får man komma in om man druckit 7 öl?
Citera
2013-09-19, 21:42
Medlem
Prollus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bewi

Dom flesta ställen?
Citera
2013-09-19, 21:44
Medlem
Citat:

Nu vill jag inte vara den som sitter och skryter om hur mycket jag kan/brukar dricka, men om du alltid blir nekad efter 7 öl så är du antingen kvinna, väldigt liten eller så dricker du förbannat fort.
Citera
2013-09-19, 21:46
Medlem
kvskvss avatar
Citat:

Överallt för folk som vet hur man ska bete sig i en kö för att komma in

Om du har problem med att vakter tycker du ser full ut så får du väl supa på nattklubben istället, så är det problemet löst.
Citera
2013-09-19, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Dom flesta ställen?

Som vadå? Stureplan eller?
Citera
2013-09-19, 21:48
Bannlyst
Citat:
Som vadå?

tänk på att på krogen, där kommer du hitta tjejer som kör all-in förhållanden direkt efter första knullet....ska gifta sig, skaffa barn och flytta in efter en månad typ...galna bitches, man lär passa sig..det är inget man ska ha som livspartner...fungerar inte så...säger inte att man inte ska ligga med dom men fan ta det lugnt grabbar. =)

fan vet jag, kan bara tala för mig själv...genom gemensamma intressen eller någon passion hon har som är lockande, som får en att vilja veta mer om personen. för dig kanske det är något helt anorlunda. =)
Citera
2013-09-19, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reviann
Nu vill jag inte vara den som sitter och skryter om hur mycket jag kan/brukar dricka, men om du alltid blir nekad efter 7 öl så är du antingen kvinna, väldigt liten eller så dricker du förbannat fort.

Hahahah, går inte på den där.
Citera
2013-09-19, 22:01
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Som vadå?

Arbetet, där du studerar, internet...
Citera
2013-09-19, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Arbetet, där du studerar, internet...

Och med internet menas vilka sidor då? www.knullaidag.se eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in