Citat:
Ursprungligen postat av
Lionstate
Så 3 år har gått och du har nu fått reda på att du nog inte har ADD. Hur känns det? Måste man ha haft problematik vid lägre ålder, kan man inte bara ha gått under radarn? Eller det kanske är en omöjlighet. Jag har själv misstänkt mig själv ang. ADD men jag har inte haft någon problematik som barn vad jag vet.
Jadu, känns väl lite "trist" att man väntat en evighet på en utredning sen svarat på tusen frågor (bokstavligen) och gjort massa tester utan att ha någon diagnos. Känns lite onödigt att ha gått igenom allt. Men jaja bara gå vidare från detta. Allt är helt enkelt som det var innan utredningen... Men är väl på ett sätt skönt att ha gjort en utredning.. så kan jag försöka gå till botten med andra "problem".
Problematik ska ha förekommit före 12 års ålder eller nåt sånt.. Finns inte nog belägg för att det har varit några problem för mig i barndom, iaf inte några som har koppling till ADD/ADHD.
Tror fortfarande dock att jag har en mildare grad av ADD/ADHD. Men vad jag tror är inte så viktigt. Psyk-teamet har nog mer koll på detta skulle jag tro!