Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Nja det är nog bra att man ser i rubrikerna vem som blivit avstängd.
Däremot vore det fint att kunna välja bort forum i kontrollpanelen som man inte vill se på Nya ämnen, Nya inlägg, AÄ osv.
Då kunde man välja att slippa just Avstängningar och bannlysningar om man känner för det.
Att ta bort det för alla tror jag inte på eftersom en del säkert uppskattar att se dessa trådar på Nya ämnen.
Det där skulle vara bra, jag stör mig något vansinnigt på att behöva ögna igenom rubriker och "råka" läsa lite för utförliga rubriker under mondo, gore och bizarre.
Och en lite för utförlig rubrik för mig är kanske inte vad någon annan skulle uppröras över, jag är lite känslig, men jag kan f*n må illa ett helt dygn om jag läst om något djur som dött på något utstuderat sätt där människor är skyldiga.
Ett exempel gripet från luften är rubriker som : nazister leker med kattungar och liknande....urk den rubriken har bitit sig fast i mitt minne, vet inte vart och när jag läste den dock.
Alternativt kunde väl rubriker inom M,G,B inte behöva vara en mening. Ett enda stödord eller liknande och sedan i tråden en utförlig beskrivning?!