2013-02-03, 12:08
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Nja det är nog bra att man ser i rubrikerna vem som blivit avstängd.
Däremot vore det fint att kunna välja bort forum i kontrollpanelen som man inte vill se på Nya ämnen, Nya inlägg, AÄ osv.

Då kunde man välja att slippa just Avstängningar och bannlysningar om man känner för det.
Att ta bort det för alla tror jag inte på eftersom en del säkert uppskattar att se dessa trådar på Nya ämnen.

Däremot vore det fint att kunna välja bort forum i kontrollpanelen som man inte vill se på Nya ämnen, Nya inlägg, AÄ osv

Ja ,detta hade varit bra faktiskt .Eller bredvid / Prenumerationer / Avstängningar och Bannlysningar,då kunde man klicka där om man vill.
Senast redigerad av LastCaLLForALcohoL 2013-02-03 kl. 12:11.
Citera
2013-02-03, 12:10
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Däremot vore det fint att kunna välja bort forum i kontrollpanelen som man inte vill se på Nya ämnen, Nya inlägg, AÄ osv.

Då kunde man välja att slippa just Avstängningar och bannlysningar om man känner för det.
Att ta bort det för alla tror jag inte på eftersom en del säkert uppskattar att se dessa trådar på Nya ämnen.

Bäst än så länge, att införa så att man kan bestämma vilka forum man vill se i Nya Ämnen vore helt underbart. Att se hundra trådar om dagen om cannabis gör mig inte direkt intresserad.
Citera
2013-02-03, 12:22
Medlem
Citat:

Det där skulle vara bra, jag stör mig något vansinnigt på att behöva ögna igenom rubriker och "råka" läsa lite för utförliga rubriker under mondo, gore och bizarre.

Och en lite för utförlig rubrik för mig är kanske inte vad någon annan skulle uppröras över, jag är lite känslig, men jag kan f*n må illa ett helt dygn om jag läst om något djur som dött på något utstuderat sätt där människor är skyldiga.

Ett exempel gripet från luften är rubriker som : nazister leker med kattungar och liknande....urk den rubriken har bitit sig fast i mitt minne, vet inte vart och när jag läste den dock.

Alternativt kunde väl rubriker inom M,G,B inte behöva vara en mening. Ett enda stödord eller liknande och sedan i tråden en utförlig beskrivning?!
Citera
2013-02-03, 13:06
Medlem
kekomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Bäst än så länge, att införa så att man kan bestämma vilka forum man vill se i Nya Ämnen vore helt underbart. Att se hundra trådar om dagen om cannabis gör mig inte direkt intresserad.

Håller verkligen med.
Citera
2013-02-03, 13:21
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
Däremot vore det fint att kunna välja bort forum i kontrollpanelen som man inte vill se på Nya ämnen, Nya inlägg, AÄ osv

Ja ,detta hade varit bra faktiskt .Eller bredvid / Prenumerationer / Avstängningar och Bannlysningar,då kunde man klicka där om man vill.
Det får vi hoppas inte sker.
Så viktigt är det inte så att det förtjänar en plats där, och dessutom skulle man isf ändå behöva plocka bort det från nya ämnen.
Citera
2013-02-03, 13:35
Medlem
Citat:
Det får vi hoppas inte sker.
Så viktigt är det inte så att det förtjänar en plats där, och dessutom skulle man isf ändå behöva plocka bort det från nya ämnen.

Du talar för alla när du skriver Vi ? lite roligt det där,men din idé i kontrollpanelen är smart faktiskt och detta röstar jag på .
Citera
2013-02-03, 13:57
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
Du talar för alla när du skriver Vi ? lite roligt det där,men din idé i kontrollpanelen är smart faktiskt och detta röstar jag på .
Nope, jag uttryckte mig fel där.
Jag kan naturligtvis inte uttala mig för alla.
Citera
2013-02-03, 14:10
Medlem
Citat:
Nope, jag uttryckte mig fel där.
Jag kan naturligtvis inte uttala mig för alla.

Ingen fara ,men syftet med tråden var ju att jag hoppas på en förändring där i framtiden och du hade en bra lösning där som jag inte alls tänkte på.Men om en modd// kunde lägga din idé i förslagslådan vore ju bra !
Citera
2013-09-18, 19:59
Medlem
Ta bort Avstängningar och bannlysningar från Nya ämnen.

Varför visas alla avstängningar och bannlysningar under Nya ämnen? Det är oerhört irriterande för personer som jag själv, som knarkar Nya ämnen hela dagarna. Om jag vill se vilka som stängs av kan jag ju gå in på just Avstängningar och bannlysningar och kolla det?

Jag förstår ju att dessa trådar hamnar där eftersom det är just ett nytt ämne, men jag förstår inte varför det inte är ett undantag från trådar som visas där. Vad har det för nytta? Och om ingen vill ändra på detta kan det inte finnas ett alternativ i inställningar som gör att man får välja själv om man vill att dessa trådar ska synas där eller inte?
Citera
2013-09-18, 20:48
Medlem
Scraps avatar
Det är väl inte så jävla jobbigt som du säger? En liten pettitess..
Citera
2013-09-18, 20:50
Medlem
Jo eftersom det tar upp så många spots på Nya ämnen. Om dem utökade antalet trådar i Nya ämnen hade jag nog inte stört mig på det så mycket. Men skit samma om det är jobbigt eller inte, har du någon nytta av att se Avstängningar och bannlysningar där?
Citera
2013-09-18, 21:51
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Trådar sammanfogade

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem