2013-10-15, 20:42
Medlem
Autochthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsungsvart
Så du förnekar alltså att den ena snubben i videon som får mest stryk inte har en tshirt med trycket North Brigade och en totenkopf? Kanske bara va en fredlig huligan med en go nassetröja som fönstershoppade.

Ctrl-C, Ctrl-V är det som gäller. Då så.

Vad tror du om en så'n här "tischa" då, bruschan?
http://i1.ytimg.com/vi/ghfS_HDCu-Y/maxresdefault.jpg

Har du kommit på några fler symboler än "Totenkopf" (hakkors gills som sagt inte) som ger klartecken för misshandel i grupp?
Citera
2013-10-15, 20:56
Medlem
Autochthons avatar
Citat:

vänsterns våldskapital

Nämen ser man på, det var la fint som du kan uttrycka dig! Och rasmedveten är du ju också.
Citat:

eftersom snubben inte ser svensk ut?

Är din pappa rik? Eller, hur ligger det till, Veiron lelle?

"Den autonome är mellan 16 och 24 år, nästan uteslutande etnisk svensk och kommer från välordnade hemförhållanden. Oftast skuldfri. Ett fåtal av de dömda är kvinnor men majoriteten är män. I några fall har föräldrarna maktpositioner i samhället. Drygt hälften bor i storstäderna."
[ htt p://www.fokus.se/2007/11/antidemokraterna/ ]

"I onsdagens Eskilstuna-Kuriren visar vi att de ledande och mest aktiva vänsterextremisterna i Mälardalen kommer från välbärgade och ordnade hemmiljöer. Flera av dem har inflytelserika föräldrar, och ungdomarna själva framhåller gärna sin bakgrund i förhör med polisen.

– Min pappa är rik, säger en av dem spontant när polisen frågar om hans kopplingar till resten av gruppen."
[ htt p://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.1928782-ek-tv-extremister-togs-inte-pa-allvar ]
Citera
2013-10-15, 21:08
Medlem
.buenaventura.s avatar
Personen som sa det är inte medlem eller aktiv i någon utomparlamentarisk grupp. Han känner bara folk som är det.

Polisen frågar "Är du med i RF?" han svarar "Nej, och jag tror inte jag är välkommen heller" Polisen frågar "Varför?" han svarar "Min pappa är rik".

Har du ens läst FUP? För du verkar inte ha en blekaste aning om någonting
Citera
2013-10-15, 21:22
Medlem
Autochthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Personen som sa det är inte medlem eller aktiv i någon utomparlamentarisk grupp. Han känner bara folk som är det.

Polisen frågar "Är du med i RF?"; han svarar "Nej, och jag tror inte jag är välkommen heller". Polisen frågar "Varför?"; han svarar "Min pappa är rik".

Har du ens läst FUP? För du verkar inte ha den blekaste aning om någonting

Vad säger du om att samma mönster dyker upp varje gång den här saken undersöks? Etniska svenskar. Medelklass. Ordnade förhållanden. Samt vissa med "inflytelserika föräldrar"/"maktpositioner i samhället".

F.ö., skulle föräldrars "status" vara ett hinder för medlemskap i en "utomparlamentarisk grupp"? Utveckla.
Citera
2013-10-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autochthon
Vad säger du om att samma mönster dyker upp varje gång den här saken undersöks? Etniska svenskar. Medelklass. Ordnade förhållanden. Samt vissa med "inflytelserika föräldrar"/"maktpositioner i samhället".

F.ö., skulle föräldrars "status" vara ett hinder för medlemskap i en "utomparlamentarisk grupp"? Utveckla.

Vad fan är det för idiotisk fråga? Vem här tror du kan svara för hela autonoma?

Jag hade accepterat vem som helst, oavsett bakgrund. Det viktiga är att man gjort upp med det förflutna och idag har en vettig samhällsanalys och kan skriva under på de värderingar jag har. har. Målet är ett klasslöst samhälle, vilken riktning du arbetar mot det ifrån är inte det viktiga för mig.

Sedan är det klart att jag hade synat en lirare från överklassen lite extra. Men absolut att jag hade låtit en sådan individ vara med om hen var ödmjuk inför andras uppväxter och upplevelser.
Citera
2013-10-16, 01:41
Bannlyst
I Sverige är sannerligen den strukturella rasismen något hästväg... När till och med de självutnämnda antirasisterna misshandlar fattiga gästarbetare för att de har "fel tröjor" på sig, ja då är gasugnarna inte långt borta. Sanna mina ord.

Är detta övergången till en mer "nazistisk" vänster som vi kloka har siat om så länge? Och kan vi räkna med fler attentat mot invandrare från vänsterns sida framöver? Vilka främlingsgrupper riskerar att vara mest utsatta för vänsterns hänsynslösa rasistvåld?

Frågorna är många, och svaren är rätt undermåliga såhär långt måste jag motvilligt erkänna. Halvillitterata fåntrattar som .buenaventura. och BadWerdz verkar märkbart indignerade och tycks mest ägna sig åt fyllesvammel - på en onsdag.

Samsungsvart framstår inte som så mycket klokare och svamlar vidare i sann nazist-retorik om "skyldiga" och "oskyldiga" invandrare.

Bedrövligt.
Senast redigerad av Straybullet 2013-10-16 kl. 01:45.
Citera
2013-10-16, 05:53
Medlem
Killen var alltså från Slovenien? Det var ju det nån som snackat med rf:arna sa. Dom hade snackat med honom och då sa han att han var nationalist från Slovenien. När alla andra här spann på om att han jobbade på coffee house och allt möjligt.
Citera
2013-10-16, 07:53
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Är detta övergången till en mer "nazistisk" vänster som vi kloka har siat om så länge? Och kan vi räkna med fler attentat mot invandrare från vänsterns sida framöver? Vilka främlingsgrupper riskerar att vara mest utsatta för vänsterns hänsynslösa rasistvåld?

Då får ni nog ta och syssla med något annat på er fritid för era tankegångar är helt fel ute. Antifascister ger blanka fan i folks etnicitet och spöar alla fascister oavsett om de är svenska eller slovener.
Citera
2013-10-16, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Då får ni nog ta och syssla med något annat på er fritid för era tankegångar är helt fel ute. Antifascister ger blanka fan i folks etnicitet och spöar alla fascister oavsett om de är svenska eller slovener.

Exact.. Man kan se hur nassarna kör "invandrare" kortet.. Vad spelar det för roll om nazisten är från Slovenien eller Sverige? Nazist är en nazist oberoende av hudfärg eller pass.
Citera
2013-10-16, 09:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed

Där orden tar slut, där tar nävarna vid......
Citera
2013-10-16, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.

Polisen frågar "Är du med i RF?" han svarar "Nej, och jag tror inte jag är välkommen heller" Polisen frågar "Varför?" han svarar "Min pappa är rik".

Har du ens läst FUP? För du verkar inte ha en blekaste aning om någonting

RF-folk vågar inte stå för sina åsikter men svamlar omotiverat att han inte är någon jävla arbetare.

Vilket gäng, hur kan det verkligen vara så att de är så misslyckade?
Citera
2013-10-16, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
RF-folk vågar inte stå för sina åsikter men svamlar omotiverat att han inte är någon jävla arbetare.

Vilket gäng, hur kan det verkligen vara så att de är så misslyckade?
Personen i fråga är inte med i RF och vet att han troligtvis inte skulle vara välkommen på grund av sin klassbakgrund, varför skulle han då säga annorlunda i förhör? För att "stå för sina åsikter" genom att låtsas vara med i RF?

Det här är en så löjlig diskussion. Om nationalister hade nitat någon med en AFA-tröja hade jag fan inte suttit och skitit på mig om att det var en oskyldig arier och att nationalisterna var fega. Jag hade helt enkelt sett det som ännu ett tecken på att nationalister är ett hot mot oss rödingar som måste bemötas.

Sen är det ju typ bara en eller två här som är öppna med att vara nationalister, er andra vill jag fråga: varför är det så viktigt för er att en misshandlad nazist ska framstå som en random misshandlad gästarbetare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in