2013-10-14, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsungsvart
Haha du kan ju öppna ögonen, i videon och även från andra videos ser man att många av de som fysiskt attackerar de vänsterfolk som är kring ljudbilen har "The Lion Family" tröjor på sig. Du kan ju läsa mer om dom här bl.a: http://www.skanskan.se/article/20090722/NYHETER/794762270/-/nytt-kriminellt-gang-etablerat-i-rosengard

Kom mer mer bevis nu att RF/AFA brukar spöa invandrare. Jag väntar.

Om en invandrare tar på sig en "Lion Family"-tröja (vad det nu är för något), upphör han att vara invandrare då? Är det då fritt fram att slå ned och sparka honom i huvudet? Är det då fritt fram att elda upp bilar och starta upplopp i den invandrarens bostadsområde?
Citera
2013-10-14, 15:44
Medlem
Assbuster-cockburns avatar
Kul att tråden är igång, men vad mer finns det att diskutera?
nynazister brukar vara lite tröga, afa är alltid tröga, en oskyldig gästarbetare blev misshandlad.

Slå inte människor, avrätta folk som slår människor, det är väll något alla kan hålla med om eller?
Citera
2013-10-14, 17:48
Medlem
Autochthons avatar
Citat:
Fast jag tycker nog att en Totenkopf har en ganska så stor nazistisk historiekoppling. Speciellt när det är ackompenjerat med texten "North Brigade". Fast du kanske tycker att det bara är en fredlig go huligan som har en fredlig döskalle på sig på stan?

Vakna upp ur er psykos.

Ser man på, nu kör du också med kombon. Men det är nog bättre att satsa på den eventuellt existerande dödskallen som "förklaringen". Du tror väl f.ö. inte att det taggade svennegänget på filmen kände till någon obskyr slovakisk supportergrupp? Det satt det någon och googlade febrilt på efteråt. När de började få skit i ansiktet (Rövfront ftw).

Nå, har du kommit på några fler symboler än "Totenkopf" (hakkors gills som sagt inte) som ger klartecken för misshandel i grupp?

Förresten, vad tror du om en så'n här "tischa" då, bruschan?
http://i1.ytimg.com/vi/ghfS_HDCu-Y/maxresdefault.jpg

Kunde iofs. ha blivit en riktigt fin fight, där rövfrontarna verkligen hade kunnat få visa upp sina färdigheter.
Citera
2013-10-14, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autochthon
Ser man på, nu kör du också med kombon. Men det är nog bättre att satsa på den eventuellt existerande dödskallen som "förklaringen". Du tror väl f.ö. inte att det taggade svennegänget på filmen kände till någon obskyr slovakisk supportergrupp? Det satt det någon och googlade febrilt på efteråt. När de började få skit i ansiktet (Rövfront ftw).

Så du medger alltså här att snubben som fick stryk är fascist? Bra då kan vi ju låsa tråden isåfall och diskutera totenkopfs i en annan tråd.
Citera
2013-10-14, 18:05
Medlem
Autochthons avatar
Citat:
Så du medger alltså här att snubben som fick stryk är fascist? Bra då kan vi ju låsa tråden isåfall och diskutera totenkopfs i en annan tråd.

Nej, jag tror att du läste lite för fort.
Citera
2013-10-14, 18:23
Medlem
Autochthons avatar
Citat:

Jag vet inte, men är det vanligt att RF/AFA brukar spöa invandrare genom åren eller? Eller är ni bara säkra på detta eftersom snubben inte ser svensk ut?

Om du syftar på om "Revolutionära Fronten" fysiskt har angripit "reaktionära"/"fascistiska" s.k. invandrare*, så händer det nog väldigt sällan.

Trots att många kamrater i den här tråden säger sig anse detta vara fullt legitimt så strider det nog ändå s.a.s. mot en hel del "grundföreställningar" - och så kan det ju uppenbarligen bli besvärligt med (bilder på) extremvänstersvennar som spöar svartmuskiga människor.

Dessutom tvivlar jag på att svennarna i Medelklassfronten vill ha hembesök av "klanblattar" eller "islamistskägg". Eskilstuna är ju t.ex. inte en så stor stad att gömma sig i...

* Jag utgår från att nästan alla i tråden kör med "implicit whiteness" och att även du med "invandrare" syftar på de folkgrupper som folkligt går under benämningar som "svartskallar" och "negrer". Förresten, du kanske vill berätta mer om "svenskt utseende"?
Citera
2013-10-14, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assbuster-cockburn
Kul att tråden är igång, men vad mer finns det att diskutera?
nynazister brukar vara lite tröga, afa är alltid tröga, en oskyldig gästarbetare blev misshandlad.

Slå inte människor, avrätta folk som slår människor, det är väll något alla kan hålla med om eller?

Det är intressant att se hur representanter för AFA/RF febrilt försvarar sin "rätt" att ge sig på och misshandla vem de vill, när de vill, hur de vill och var de vill.

Sedan skulle jag vilja gå igenom dagboksblad för gripna "vänsteraktivister" och matcha dem mot Ung Vänsters och SSU:s medlemsregister. Då tror jag att det skulle börja bli riktigt intressant.

Det skulle inte förvåna mig om en eller annan av dem som deltog i upploppet även är förtroendevalda inom något av de två ungdomsförbunden. Jag skulle bra gärna vilja höra Stefan Löfvén och Jonas Sjöstedt förklara varför deras partier anser sig ha rätt att hålla sig med egna små SA-styrkor som stryker runt på gatorna och misshandlar folk.
Citera
2013-10-14, 20:23
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Det är roligt hur du kan prata om friheter, demokrati och åsiktsfrihet och samtidigt hetsa som fan för fängelser. Om du representerar ett normalt samhälle betackar jag mig det. Du är en hora till kapitalismen och det totalt vidriga system som råder i Sverige och västvärlden. Man får tycka vad man vill, så länge man inte bryter nån lag, då ska man låsas in tills man är en lika kastrerad skattebetalare som du är.

Äta, sova, jobba, suga Reinfeldts kuk. Det är livet det.

Sanningen är att RF med kamrater drömmer om något större och bättre än den träskdemokrati som producerar äckliga dekadenta kapitalistsvin som dig. För det har de min respekt. Att sedan en del av deras metoder i mina ögon är pubertala, det kan jag förlåta dem för. De kämpar iaf för något och horar inte bara ut sig för en bättre plats i ekorrshjulet.

Jag tror bestämt att min herre är en smula efterbliven. Inget som i o f s förvånar med tanke
på din "politiska" antidemokratiska inriktning.

I ett demokratiskt samhälle får man (ibland) fängelse om man bryter mot de lagar som finns
uppställda för att skydda medborgarna.

Varför skulle det vara speciellt lustigt att jag pratar om åsiktsfrihet, friheter och demokrati?
Är det bara för att du och dina vänner gör gemensam sak med extremhögern när ni anser
er ha rätt att genomdriva en sinnesförirrad minoritetsgrupps åsikter med hjälp av våld
eftersom merparten av det normala samhället insett att ni är retarderade?

Inlåsta människor blir inte inlåsta för att dom ska bli skattebetalare. Det är så att dom
istället kostar samhället en massa pengar från våra inarbetade skatter. Något fascistvänstern
i RF inte har en aning om eftersom dom flesta av dom troligtvis redan bekostas av statliga
eller fackliga medel såsom socstöd eller a-kassa.

Och eftersom vi som faktiskt producerar något och jobbar ihop skatter i detta land tycker
att det du och dina vänner pysslar med inte är ok, så ser jag hellre att mina skattepengar
bekostar fängelsetid för packet än att dom får bidrag för att lata sig och spöa folk på
stan och lägga upp det på youtube.

Förlåta dem för att vara pubertala? Så stort av dig! Kan ju i o f s bero på att din egen
inställning inte är något annat än pubertal och naiv. Din respekt kan dom säkert vara utan.
Den är inget värd ändå. Det är som att se ett litet skrikande barn som skriker och slåss
för att få det han/hon vill. Till slut växer väl även idioterna inom RF upp och inser att
det inte funkar att bete sig som småbarn i en sandlåda.

Lycka till med revolutionen. Det lär ni behöva.
Citera
2013-10-15, 07:39
Medlem
Murvelos avatar
Kul att den tråden med dunderfiaskot för RF nu har avsevärt mer läsare än hela tråden om RF fick ihop under fem års tid.

Ett flertal nationella sidor har länkat till RFs film.

Trots patetiska försök till "damage control" av våldsvänstern har polisen avfärdat att den misshandlade invandraren skulle vara en rasist.

Årtiondets propagandafiasko.
Citera
2013-10-15, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
Kul att den tråden med dunderfiaskot för RF nu har avsevärt mer läsare än hela tråden om RF fick ihop under fem års tid.

Trots patetiska försök till "damage control" av våldsvänstern har polisen avfärdat att den misshandlade invandraren skulle vara en rasist.

Bra artikel förresten som jag ser att du klippt in text ifrån:
http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.1928782-ek-tv-extremister-togs-inte-pa-allvar
Citera
2013-10-15, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo

Skit bra att fler nassesidor länkar filmen. Skönt att ni gör reklam för vänsterns våldskapital och skrämmer upp nyrekryter. (For your knowledge: RF tog aldrig ner filmen utan det va youtube som tog ner den eftersom nassar alltid anmäler videos när de får stryk)

Så du förnekar alltså att den ena snubben i videon som får mest stryk inte har en tshirt med trycket North Brigade och en totenkopf? Kanske bara va en fredlig huligan med en go nassetröja som fönstershoppade.
Citera
2013-10-15, 12:12
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Så du förnekar alltså att den ena snubben i videon som får mest stryk inte har en tshirt med trycket North Brigade och en totenkopf? Kanske bara va en fredlig huligan med en go nassetröja som fönstershoppade.
Du anser att det är en nassetröja, det betyder inte att det är en nassetrjöja eller att personen i fråga är nazist. Tröjan är lika nazistisk som en Boy London-tröja, det vill säga inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in