Citat:
Ursprungligen postat av
BadWerdz
Det är roligt hur du kan prata om friheter, demokrati och åsiktsfrihet och samtidigt hetsa som fan för fängelser. Om du representerar ett normalt samhälle betackar jag mig det. Du är en hora till kapitalismen och det totalt vidriga system som råder i Sverige och västvärlden. Man får tycka vad man vill, så länge man inte bryter nån lag, då ska man låsas in tills man är en lika kastrerad skattebetalare som du är.
Äta, sova, jobba, suga Reinfeldts kuk. Det är livet det.
Sanningen är att RF med kamrater drömmer om något större och bättre än den träskdemokrati som producerar äckliga dekadenta kapitalistsvin som dig. För det har de min respekt. Att sedan en del av deras metoder i mina ögon är pubertala, det kan jag förlåta dem för. De kämpar iaf för något och horar inte bara ut sig för en bättre plats i ekorrshjulet.
Jag tror bestämt att min herre är en smula efterbliven. Inget som i o f s förvånar med tanke
på din "politiska" antidemokratiska inriktning.
I ett demokratiskt samhälle får man (ibland) fängelse om man bryter mot de lagar som finns
uppställda för att skydda medborgarna.
Varför skulle det vara speciellt lustigt att jag pratar om åsiktsfrihet, friheter och demokrati?
Är det bara för att du och dina vänner gör gemensam sak med extremhögern när ni anser
er ha rätt att genomdriva en sinnesförirrad minoritetsgrupps åsikter med hjälp av våld
eftersom merparten av det normala samhället insett att ni är retarderade?
Inlåsta människor blir inte inlåsta för att dom ska bli skattebetalare. Det är så att dom
istället kostar samhället en massa pengar från våra inarbetade skatter. Något fascistvänstern
i RF inte har en aning om eftersom dom flesta av dom troligtvis redan bekostas av statliga
eller fackliga medel såsom socstöd eller a-kassa.
Och eftersom vi som faktiskt producerar något och jobbar ihop skatter i detta land tycker
att det du och dina vänner pysslar med inte är ok, så ser jag hellre att mina skattepengar
bekostar fängelsetid för packet än att dom får bidrag för att lata sig och spöa folk på
stan och lägga upp det på youtube.
Förlåta dem för att vara pubertala? Så stort av dig! Kan ju i o f s bero på att din egen
inställning inte är något annat än pubertal och naiv. Din respekt kan dom säkert vara utan.
Den är inget värd ändå. Det är som att se ett litet skrikande barn som skriker och slåss
för att få det han/hon vill. Till slut växer väl även idioterna inom RF upp och inser att
det inte funkar att bete sig som småbarn i en sandlåda.
Lycka till med revolutionen. Det lär ni behöva.