Citat:
Nej men titta det ser ut som att du har rätt. Det är ju en fotbollshuligan ni spöar på 8 mot 1.
Då är det helt ok faktiskt. My bad.
Helt plötsligt blev det då legitimt att misshandla folk. Jag ber såklart om ursäkt.
Dom ska såklart inte få ha några åsikter utan ska misshandlas med stolar och slag och sparkar.
Gärna i grupp så att det känns lite extra bra.
Om du (och dina våldsdyrkande kommunistvänner) tror att detta gör det hela ok så är
jag ledsen att behöva säga att det gör det inte. Det är som att ge sig ut och slå ihjäl
kommunister för att Stalin tog livet av x antal miljoner människor.
Vi lever trots allt fortfarande i ett demokratiskt samhälle och ni beter er fortfarande som
mänskligt avskräde.
Att dessutom lägga upp dessa filmklipp till lite ball musik får mig att fundera på om ni
i erat lilla ligistgäng är runt 15 år eller nånting ditåt? Det är skrattretande att det finns
folk som tycker att detta på något sätt är ok. Det är det inte.
Det bästa vore om ni lagfördes och dömdes till fängelse för mordförsök. Ni hör inte
hemma i ett normalt samhälle.
Då är det helt ok faktiskt. My bad.
Helt plötsligt blev det då legitimt att misshandla folk. Jag ber såklart om ursäkt.
Dom ska såklart inte få ha några åsikter utan ska misshandlas med stolar och slag och sparkar.
Gärna i grupp så att det känns lite extra bra.
Om du (och dina våldsdyrkande kommunistvänner) tror att detta gör det hela ok så är
jag ledsen att behöva säga att det gör det inte. Det är som att ge sig ut och slå ihjäl
kommunister för att Stalin tog livet av x antal miljoner människor.
Vi lever trots allt fortfarande i ett demokratiskt samhälle och ni beter er fortfarande som
mänskligt avskräde.
Att dessutom lägga upp dessa filmklipp till lite ball musik får mig att fundera på om ni
i erat lilla ligistgäng är runt 15 år eller nånting ditåt? Det är skrattretande att det finns
folk som tycker att detta på något sätt är ok. Det är det inte.
Det bästa vore om ni lagfördes och dömdes till fängelse för mordförsök. Ni hör inte
hemma i ett normalt samhälle.
Det är roligt hur du kan prata om friheter, demokrati och åsiktsfrihet och samtidigt hetsa som fan för fängelser. Om du representerar ett normalt samhälle betackar jag mig det. Du är en hora till kapitalismen och det totalt vidriga system som råder i Sverige och västvärlden. Man får tycka vad man vill, så länge man inte bryter nån lag, då ska man låsas in tills man är en lika kastrerad skattebetalare som du är.
Äta, sova, jobba, suga Reinfeldts kuk. Det är livet det.
Sanningen är att RF med kamrater drömmer om något större och bättre än den träskdemokrati som producerar äckliga dekadenta kapitalistsvin som dig. För det har de min respekt. Att sedan en del av deras metoder i mina ögon är pubertala, det kan jag förlåta dem för. De kämpar iaf för något och horar inte bara ut sig för en bättre plats i ekorrshjulet.